Jump to content

LV planning department

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal :cya: In een bepaalde missie moet je van Wu-Zi-Mu naar het LV planning department gaan, ik had daar Wel lol met die bewaker. Maar ik vind het erg jammer dat ik daar nie meer in kan, ik hoop dat jullie mij kunne vertellen als ik daar nog in kan! Ps: willen jullie mij de plek van het LV planning department vertellen? en ik heb GTA san andreas voor de PS2

Geplaatst:

De LV Planning Department is niet toegankelijk buiten deze missie om, niet via het normale speelveld. Wel via het Hidden Interior Universe, kijk voor meer informatie over het HIU op wikigta en bij 'Great Topics' staat een handige link naar een topic hierover met een uitgebreidde uitleg. Ik weet alleen niet 100% zeker of dat interieur te bereiken is met de jetpack vanwege de red zone.

Een andere mogelijkheid is om een nieuw spel te starten en tijdens de openingsscene, vlak voordat je uit de politieauto wordt gegooid, de cheat in te voeren voor de jetpack. Daarna zijn heel veel interiors toegankelijk. Gebruik daarna de cheat dat je wanted level hetzelfde blijft en ga naar Las Venturas - er staat een Shamal op LSX die altijd toegankelijk is. Dan zou je het interieur ook kunnen bekijken. Succes ^_^

Geplaatst:

Op de PS2 is dit interieur buiten de missie (en met de jetpack cheat tijdens de intro scene) helemaal niet te bezoeken. Als je namelijk via het HIU gaat, en je komt aan bij het interieur, kun je er niet binnen komen, omdat het interieur namelijk helemaal solid is naar mijn weten. De enige optie is dus de jetpack cheat doen tijdens de intro scene van het spel. Of de PC versie kopen voor 15 euro :)

Geplaatst:

Ik zou liever de jetpack cheat nemen, want je bespaart geld (Vindt het zonde om geld hieraan te gaan uitgeven ;) ) Kun je ons ook vertellen wat je gedaan hebt ;) Hoeft niet, maar ik vraag het maar even. Gr, Cabby

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...