Jump to content

Help wheelmod vice city


Pesimist

Recommended Posts

[Hey kan iemand mij precies vertellen hoe je de wheelmod met de hand moet instaleren op vice city?? :Y:D

Welke wheelmod?

Dmagic1's wheel mod of iets anders?

Zou je misschien wat meer informatie kunnen geven?

Dit topic hoort trouwens thuis in modding hulp. :Y

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is moet je de bestanden 'Wheel.dff' en 'Wheel.txd' vervangen in de map "X:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\generic". Als je dit kopieert naar je adresbalk in een map, zorg dan dat je de X vervangt door de letter van je drive waar Windows op geïnstalleerd staat. Tenminste, als je daar ook je spellen in zet en de standaart installatie map niet hebt verandert.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet hier naar beneden scrollen en op 'Download Now!' klikken. Vervolgens pak je het Zip bestand uit en open je readme.txt in Kladblok. Daar zie je precies hoe je de mod moet installeren. Als je geen Engels kunt is hier een korte samenvatting:

1. Maak een backup van default.dat en default.ide. Deze bestanden staan in de 'data' map.

2. Voer het DMagic1wheelmod.exe bestand uit. (Je kunt er ook voor kiezen om de mod handmatig te installeren. Als je maar niet én de .exe uitvoert én handmatig gaat rotzooien.)

3. Om nu de eigen wielen van een model te gebruiken, moet je in default.ide het getal voor 'wheel type' veranderen in 249.

Als je het NIET over DMagic1's Wheel Mod hebt (waar ik nu vanuit ben gegaan), is het misschien handig als je even een link geeft van de mod waar je het WEL over hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm... wablief? Volgens mij staat in het readme.txt bestand precies uitgelegd hoe je de mod moet gebruiken. Het lijkt me een beetje onzinnig om dat nog eens uit te gaan leggen. Bovendien kan het net zo goed hier op het forum, dan hebben andere mensen er misschien ook nog wel iets aan. Waarom zou je het handmatig willen installeren? Dat lijkt me alleen verstandig als je daadwerkelijk weet wat je aan het doen bent. Aan je reacties in dit topic te zien ben je niet echt een ervaren modder, dus ik raad het je aan om gewoon de automatische installer uit te voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik snap deze zin niet kan iemand die zin in het nederland vertalen wel goed :tu: want dat is de laatste zin van de wheelmod :D:D >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>dd this line below the line 256, wheel_smallcar, generic, 2, 20, 70, 0 in the default.ide

249, wheel_lightmod, generic, 2, 20, 70, 0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...