NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hallo, Ik was met *** aan het MSN'en en ik zeg dat ik ff ga en dan vraagt ie of ik nog terug kom... Wat doet mijn MSN zonder dat ik iets doe.... Het antwoord 'Ja'. Of als hij zegt 'Later ' Zegt MSN terug 'Later ' Hoe kan dit nou weer? Ik ben nu me PC met Mbam aan het scannen maar ik vind dit toch echt heel raar. Ook kon ik niet meer voor mezelf typen want dan werd het niet verzonden Reageren
Traser Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Mischien heb je Scrips aanstaan, AutoTalkscripts ofzo, meestal zit dat in MsnMsnger Plus! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 HEb iuk niet... Nu scheld het *** namelijk uit voor Kanker-Leijer Ik weet nergens iets van. Ik heb geen enkel script namelijk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Site? Dit is in MSN zelf Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Idd. Zaten wij tegen elkaar te praten, schold zamg0d (onder zijn naam) mij opeens uit voor ziektes, en ik vond het natuurlijk ook erg raar. En zamg0d zei de hele tijd niks, en ging een paar keer offline. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Als een programma niet werkt, dan is mijn eerst doel: De instellingen bekijken. En als je het dan nog niet vind, herinstalleren die zooi. Overigens is het volgens mij niet normaal dat je MSN hem uitscheldt voor 'kanker-leijer', volgens mij heb je een virus op je PC. Ik zou de Norton Trial eens proberen, al moet ik zeggen dat ik 'm slecht vind, een betaalde versie is duizenden malen beter. Succes ermee. Bewerkt: 23 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Zit je met *** te praten? Hij deed dit namelijk ook bij mij... Hij heeft een script om te praten als degene waar hij een gesprek mee heeft... Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Eerst aan zowel Traser als zamg0d1: het quoten van het bericht boven je is onnodig. Daarnaast is het niet heel beleefd om meteen diegene te noemen waar je een gesprek mee had, maar aangezien PSP-Keeper zichzelf kenbaar heeft gemaakt, maakt dat nu niet echt meer uit. Scan je pc, herinstalleer MSN desnoods, want dit zal niet aan toegevoegde scripts liggen. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Hij zat met mij te praten toen het gebeurde en ik weet niet met wie hij allemaal zat te praten. het kwam in elk geval bij ons gesprek voor. Bewerkt: 23 januari 2009 door PSP-Keeper Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Als een programma niet werkt, dan is mijn eerst doel: De instellingen bekijken. En als je het dan nog niet vind, herinstalleren die zooi. Overigens is het volgens mij niet normaal dat je MSN hem uitscheldt voor 'kanker-leijer', volgens mij heb je een virus op je PC. Ik zou de Norton Trial eens proberen, al moet ik zeggen dat ik 'm slecht vind, een betaalde versie is duizenden malen beter.Succes ermee. Ik heb Mbam al laten scannen. En er zat een trojan in me PC. Maar het rare is wel dat soms nog steeds dingen niet versturd worden. Maar niet onder de normale melding Zit je met *** te praten? Hij deed dit namelijk ook bij mij... Hij heeft een script om te praten als degene waar hij een gesprek mee heeft... Nope niet met SD gepraat. Tenminste niet op dit moment. En als hij dit heeft dan is het toch mogelijk om hem hiervoor aan te klagen wegens hacken van MSN? Eerst aan zowel Traser als zamg0d1: het quoten van het bericht boven je is onnodig. Daarnaast is het niet heel beleefd om meteen diegene te noemen waar je een gesprek mee had, maar aangezien PSP-Keeper zichzelf kenbaar heeft gemaakt, maakt dat nu niet echt meer uit. Scan je pc, herinstalleer MSN desnoods, want dit zal niet aan toegevoegde scripts liggen. Ik zal eens kijken Hij zat met mij te praten toen het gebeurde en ik weet niet met wie hij allemaal zat te praten. het kwam in elk geval bij ons gesprek voor. Nope niet mee gepraat Bewerkt: 23 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik heb Mbam al laten scannen. En er zat een trojan in me PC. Maar het rare is wel dat soms nog steeds dingen niet versturd worden. Maar niet onder de normale melding Heb je MSN nu al geherinstalleerd? Het duurt maar een minuutje hoor. @ hieronder: Waarom? Gooi je huidige MSN eraf en zet het er weer op, een update is heus niet nodig... Bewerkt: 23 januari 2009 door MegaPilot Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb Mbam al laten scannen. En er zat een trojan in me PC. Maar het rare is wel dat soms nog steeds dingen niet versturd worden. Maar niet onder de normale melding Heb je MSN nu al geherinstalleerd? Het duurt maar een minuutje hoor. Ik zal eens updaten naar 9.0 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb Mbam al laten scannen. En er zat een trojan in me PC. Maar het rare is wel dat soms nog steeds dingen niet versturd worden. Maar niet onder de normale melding Heb je MSN nu al geherinstalleerd? Het duurt maar een minuutje hoor. @ hieronder: Waarom? Gooi je huidige MSN eraf en zet het er weer op, een update is heus niet nodig... Werkt niet hoor... Ik heb opnieuw geinstalleerd (8.5) en nu worden bijna alle berichten niet verstuurd Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Gebruik eens Ebuddy Dit is een online msn zegmaar. (alhoewel je er mee op veel meer diensten kan inloggen). Het ziet er het zelfde uit. Check of je hier het zelfde probleem hebt. En als je niet via je browser wil msnen, kun je (net al mij) overstappen naar Amsn , dat ziet het er een klein beetje anders uit als gewoon msn, maar de indeling is het zelfde. mischien dat dat helpt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.