Forumrunner Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Een Trojan Horse, Daar moet je niet blij mee zijn. Hadden wij ook, Alle bestanden, In één keer. Foetsie! Als het blijft gebeuren breng je hem gewoon naar de dichtstbijzijnde Computershop, En zeg je wat er aan de hand is. Tevens kun je het ook even aan Microsoft vermelden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Gebruik eens EbuddyDit is een online msn zegmaar. (alhoewel je er mee op veel meer diensten kan inloggen). Het ziet er het zelfde uit. Check of je hier het zelfde probleem hebt. En als je niet via je browser wil msnen, kun je (net al mij) overstappen naar Amsn , dat ziet het er een klein beetje anders uit als gewoon msn, maar de indeling is het zelfde. mischien dat dat helpt? Ik ken ebuddy en ik zal straks eens kijken Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 dit is geen virus ofzo, het is een script of een functie(weet het niet zeker) waardoor diegene waar je mee praat als jouw kan praten. Heeft mijn broertje ook gehad en toen heeft de ander helemaal uitgelegd hoe het werkt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 dit is geen virus ofzo, het is een script of een functie(weet het niet zeker) waardoor diegene waar je mee praat als jouw kan praten. Heeft mijn broertje ook gehad en toen heeft de ander helemaal uitgelegd hoe het werkt. Erm... Hij heeft zo'n script niet denk ik hoor. En bovendien zijn er bij mij geen scripts geïnstalleerd Reageren
Ferre Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Dat hoeft ook niet. Hij typt een command in, daarachter het bericht en dan staat er opeens dat jijzelf al die dingen hebt getypt. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Maar ik heb geen scripts geïnstalleerd, en waarom zou ik dat doen? En zijn berichten komen soms ook niet aan bij mij. Wat is dat dan? mvg Reageren
Dieko Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 zamg0d1,is dit alleen het geval bij PSP-Keeper? Als dat zo is ligt het aan hem. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) zamg0d1,is dit alleen het geval bij PSP-Keeper?Als dat zo is ligt het aan hem. Is idd alleeen bij hem. De F-Style heb ik er geen last van EWDIT: Met het USay Script kan ik als hem tegen m praten maar dan werkt het wel gewoonb Bewerkt: 24 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
Dieko Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 zamg0d1,is dit alleen het geval bij PSP-Keeper?Als dat zo is ligt het aan hem. Is idd alleeen bij hem. De F-Style heb ik er geen last van EWDIT: Met het USay Script kan ik als hem tegen m praten maar dan werkt het wel gewoonb Ik snap niks er niks van Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Is het niet gewoon iemand die een steelnick scriptje heeft? Dat hij gewoon onder PSP-Keeper zen nickname en schermafbeelding msn't, ik had dat ook tis gewoon van iemand die ik en vele van men vrienden gemeenschappelijk hadden. had ruzie met die persoon op dat moment allez, ik heb dan een zelfgemaakt antinamehackscriptje gemaakt en daarmee was het opgelost. (alleen wel nog eens zien of ik het nog terugvind) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ok allemaal ik weet het probleem en dat was PSP-Keeper zelf met een vernuftig scriptje waarmee hij ook errors etc. kan versturen. Ik ken het sinds een uurtje ofzo. En toch dacht ik dat het wel handig is. Oppassen dus mensen. Als je wilt show ik je alle functies wat met dat script mogelijk is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.