Little Jacob Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Dat hoop ik wel maar ik ben er niet zo zeker van. Ik heb ergens op de site gelezen dat het alleen op de xbox 360 uit zal komen (helaas) Reageren
HA5H Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
HA5H Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Nice, Ik ben stiekem toch een beetje jalours op de xboxers, maar ik heb geruchten gehoord dat hij over zo'n max. half jaar ook naar pc en ps3 komt... Ik ook, ik ben eigenlijk ook wel jaloers. Zoals bijna 99,9% van de PS3 GTA IV-spelers denk ik Dus als R* het ook uit zou brengen voor de PS3 dan kunnen ze echt flink cashen! Zelfs Gamekings denkt dat hij nog naar de ps3 en pc komt Reageren
Dvt Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 grenate launcher Kan, maar aan die kogels te zien lijkt het meer een Shotgun? Beide zijn idd shotguns Dacht ik al! Btw, ik vind die Motor echt cool! Ik kan niet wachten op de PS3 versie van TLATD Tja dan kun je lang wachten want hij komt niet op de PS3... Reageren
FerryN Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 grenate launcher Kan, maar aan die kogels te zien lijkt het meer een Shotgun? Beide zijn idd shotguns Dacht ik al! Btw, ik vind die Motor echt cool! Ik kan niet wachten op de PS3 versie van TLATD Tja dan kun je lang wachten want hij komt niet op de PS3... Daar hoef je niet even zeker voor te zijn, kans is er dik dat ie voor de PS3 en PC komt, voor zelfde geld heeft MS een tijdelijke exclusive gekocht, zoals toen ook bij GTA SA maar dan voor Sony is gebeurd. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 ey man nice gevonden door jouw staat er nu ook bericht op homepage je doet het goed gast Reageren
Dieko Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Rockstar brengt dit jaar geen nieuwe GTA's uit,maar wel DLC's. Hopelijk brengen ze ook eentje uit voor de PS3 :-( Reageren
Dvt Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) grenate launcher Kan, maar aan die kogels te zien lijkt het meer een Shotgun? Beide zijn idd shotguns Dacht ik al! Btw, ik vind die Motor echt cool! Ik kan niet wachten op de PS3 versie van TLATD Tja dan kun je lang wachten want hij komt niet op de PS3... Daar hoef je niet even zeker voor te zijn, kans is er dik dat ie voor de PS3 en PC komt, voor zelfde geld heeft MS een tijdelijke exclusive gekocht, zoals toen ook bij GTA SA maar dan voor Sony is gebeurd. Dat was geen dik betaalde exclusive, dat was gewoon een dealtje... En áls het gebeurd, is Microsoft officieel dom verklaard, want anders betaal je geen dikke $50 miljoen voor exclusieve content... Dat het naar de PC kan komen vind ik niet zo gek, maar de PS3? Denk het niet. Bewerkt: 24 januari 2009 door Dvt Reageren
HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Mja, maar het geld hebben ze al gehad, wij betalen het spel aan Microsoft uit Bewerkt: 24 januari 2009 door RustyRustler89 Reageren
Dvt Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik denk van wel Voor de reden die ik eerder in dit topic gegeven heb. R* zou pas dom zijn als ze het niet uitbrengen op de PS3! Hoezo? Ze maken nu meer winst... Als je na gaat dat er twee episodes komen, die allebei ongeveer 6 miljoen worden verkocht (= 12). Keer 2 (Xbox en PS3) is 24 miljoen. Microsoft heeft nu een deal met 50 miljoen, wat dus veel meer is. Dus R* is juist slim. Wel gierig, maar slim. Reageren
AXIO Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 en een kleine 'collage' van 2 van de nieuwe wapens: Lijkt net alsof het 3 verschillende wapens zijn, grenade launcher, flametrowher en shotgun Reageren
Little Jacob Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik denk wel dat hij nog op de pc komt maar de ps3... ik weet het niet. Ik hoop het wel natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.