the_dan Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 als ik zoiets in mijn ps2 of xbox zou horen zou ik m meteen uitzetten, maar waarom maakt i zulke kras geluidjes rare zin he Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Da's vreemd. Ik heb ook een PSP liggen en dat krijg ik weer niet als er een UMD draait. Misschien ligt het aan je UMD-lezer? Maar maakt ie ook daadwerkelijk krassen op de UMD's? Reageren
Hayte Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb die geluidjes ook hoor, en mijn UMD's werken nog Het is een hard geluid, lijkt op een krassend geluid, en hoor je vaak als hij aan het laden is Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Hij maakt geen krassen. Het gaat om het schurende geluid Ik heb dat ook wel. Ik ben er nu wel gewend aan. Ik denk dat het komt omdat de UMD schijf ergens tegenaan schuurt. Geen groot probleem. GTA VCS heb ik al 2 jaar, en met het schijfje is niks mee. Getver, was hij hierboven net 17 sec sneller. Bewerkt: 23 januari 2009 door GTAGijsso Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Daarom draaide ik nou altijd me spellen via me memorystick af, vroeger toen ik nog een psp had Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Is dat niet illegaal? Want daarvoor moet je een Custom Firmware geïnstalleerd hebben op je PSP Reageren
FerryN Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Is dat niet illegaal? Want daarvoor moet je een Custom Firmware geïnstalleerd hebben op je PSP So? Who gives a fuck? Illegaal, legaal, voor mij hetzelfde Maar om nog ontopic te gaan, is het gewoon niet normaal dat ie die geluidjes maakt? Bewerkt: 24 januari 2009 door FerryN Reageren
the_dan Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 het is wel normaal maar ik ben gewoon nieuwschierig Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Het is volkomen normaal, en 1 van de redenen dan Sony erg graag van de UMDtjes afwil. Soms maken ze zoveel geluid dat ze boven het geluid van de boxjes uitkomen! Reageren
Dvt Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Het is volkomen normaal, en 1 van de redenen dan Sony erg graag van de UMDtjes afwil. Soms maken ze zoveel geluid dat ze boven het geluid van de boxjes uitkomen! Hehe ze hebben zelf het formaat geïntroduceerd en ze willen er ook weer zelf vanaf. Reageren
Hayte Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Het is volkomen normaal, en 1 van de redenen dan Sony erg graag van de UMDtjes afwil. Soms maken ze zoveel geluid dat ze boven het geluid van de boxjes uitkomen! Hehe ze hebben zelf het formaat geïntroduceerd en ze willen er ook weer zelf vanaf. *kuch* HD DVD *kuch* maar het geluid komt zover ik weet alleen bij laad schermen, wanneer er geen geluid is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.