tjoef Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Type: Signature Stijl: strak, eenvoudig Grootte: 288 × 141 (mag een beetje afgerond worden. Liefst zoiets als wat ik nu in mijn handtekening heb staan) Afbeelding: KLIK Tekst: Tjoef en/of Kings of Leon, lettertype (zie bijlage. Als dit niet goed gaat, mag eender comic type ook worden gebruikt!) Rand: geen Kleuren Lettertype felgroen of wit, je ziet zelf maar wat het mooist staat op zwart Extra: zou de tekst Kings of Leon | Because of the Times kunnen worden weggewerkt? firecat.zip Bewerkt: 25 januari 2009 door tjoef Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. edit: Lijstje ontvangen, aanvraag heropend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.