dakkiono Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Ik wil Windows Vista SP1 maar ik krijg een error help me plz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 dank je wel voor de duidelijke post -.-' Wat voor een error krijg je? Waar download je SP1 van? Heb je uberhaupt wel vista? Download je wel de goede SP1 versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dakkiono Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 dank je wel voor de duidelijke post -.-'Wat voor een error krijg je? Waar download je SP1 van? Heb je uberhaupt wel vista? Download je wel de goede SP1 versie? Wat voor een error krijg je? Foutcode:0x80073712 Waar download je SP1 van? http://www.microsoft.com Heb je uberhaupt wel vista? Ja ik heb Vista ik heb Windows Vista Home Basic. Download je wel de goede SP1 versie? Ik denk het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Dus je hebt de taal nederlands gekozen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dakkiono Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Dus je hebt de taal nederlands gekozen? Ja welke SP1 doet het wel? WIE KAN ME DE DOWNLOAD LINK GEVEN? VOOR DE GOEDE SP1 VOOR WINDOWS VISTA?? Bewerkt: 21 februari 2009 door dakkiono Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.