TaartJJ~! Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Is de vraag moeilijk?Wij proberen jou te helpen, en daarvoor hebben we meer info nodig. Ik koop wel een nieuwe videokaart+ram geheugen vaar mijn Vista,welke raden jullie aan? Aan een nieuwe videokaart heb je niets als de rest van je systeem ook zwaar verouderd is, mogen we nou eindelijk de rest van je PC weten? Reageren
sancar Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Is de vraag moeilijk?Wij proberen jou te helpen, en daarvoor hebben we meer info nodig. Ik koop wel een nieuwe videokaart+ram geheugen vaar mijn Vista,welke raden jullie aan? Aan een nieuwe videokaart heb je niets als de rest van je systeem ook zwaar verouderd is, mogen we nou eindelijk de rest van je PC weten? Het is een windows XP (2002 systeem werkt het lekkerst) Hij heeft 1024 MB ram Geheugen Een ATI videokaart 2x 128 MB (chip van Medion B.V) Heeft een schijf van 500 GB DirectX versie 10 Pentium 4 3,20 GHZ Service Pack3 wat wil je nog meer weten? Ram geheugen wordt deze week uitgebreid,videokaart idem dito! Bewerkt: 25 januari 2009 door sancar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.