Jump to content

[BB][WIP][CLEO]Ballasinvasie in grovestreet

Recommended Posts

Geplaatst:

In deze mod spawnen er 4 ballas mannetjes in grovestreet met 1000 health en een zeer goed richtingsgevoel en 1 mannetje van grove met 2000 health en ook een zeer goed richtingsgevoel. Allemaal hebben ze een desert eagle bij zich waarmee ze continue schieten.

Dingen die ik er nog in ga doen.

- Nog 2 grove mannetjes

- Misschien nog een grove mannetje in een auto

Screens.

gallery125nd2.jpg

gallery126eb1.jpg

Oja, ik doe dit gewoon voor mezelf om te oefenen, maar ik zal hem zeker weten online zetten. ^_^

Geplaatst:

** Update!

Ik heb nu 2 grove mannetjes tussen het gevecht gemengd en een grove man op een pizza scooter ertussen laten zwerven (die helemaal niets doet helaas :N ). Ook als je nu iedereen hebt neergeschoten gaat de zon schijnen. ^_^ (Dan moet je ook de grove mannetjes hebben neergeschoten!)

Geplaatst:
Nice work, Bierbuikje. ^_^ Ik ga 'm zeker eens proberen als je'm online hebt gezet.

Nog niet, mijn pizzascooter blijft maar door en doorspawnen, hij wordt niet verwijderd. Dat wordt nog door knutselen. ^_^

Geplaatst:

** Release!

Inhoud.

+ 4 Ballas

> In Grove Street

- Wapen: Desert_Eagle

- Richtingsgevoel: 90

- Munitie: 30000

- Health: 1000

+ 3 Grove

> In Grove Street

- Health: 2000

+ 1 Grove

> In Grove Street

> Op Pizzaboy

- Health: 2000

+ Als je alle spelers (Groves + Ballas, niet de pizzaboy) hebt neergeschoten gaat de zon schijnen.

Download:

** CLEO nodig om te kunnen spelen!

http://www.2shared.com/file/4715256/5f8c77...asinvasie2.html

Geplaatst:

Misschien verstandig om niet de Grove members neer te laten knallen? Het is een zwarte dag als je 3 maatjes afgeschoten hebt. :puh:

Verder: zeker een goed begin voor een beginnende scripter. Ga zo door :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe installeer je de mod? Er is namelijk geen ReadMe. Ik heb 'm in m'n Gta: San Andreas User Files gezet, maar dat lijkt niet te werken.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Misschien verstandig om niet de Grove members neer te laten knallen? Het is een zwarte dag als je 3 maatjes afgeschoten hebt. :puh:

Verder: zeker een goed begin voor een beginnende scripter. Ga zo door :tu:

Dat wordt nog wel wat jumpen en knutselen met labels, maar ik kan het proberen. ^_^ Bedankt. :tu:

Hoe installeer je de mod? Er is namelijk geen ReadMe. Ik heb 'm in m'n Gta: San Andreas User Files gezet, maar dat lijkt niet te werken.

Je moet eerst CLEO hebben, die kan je installeren met de tut van Warrock_123_321. Als je dat hebt dan moet je hem plaatsen in de map CLEO in de ...\Rockstar Games\GTA San Andreas map. Dat is de map waar je San Andreas in hebt geïnstalleerd.

Geplaatst: (bewerkt)

Thanks BB, het lukte en het werkte. :) Jammer genoeg spawnen de Ballas zo dicht op elkaar dat ze in de lucht zweven. Maar toch mooi gemaakt! :tu:

Edit: Ook spawnt die ene member van de Grove Street Families in de member van de Ballas.

@ hieronder: Je hebt gelijk, dan staan ze wel goed. KUTGW! :tu:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Thanks BB, het lukte en het werkte. :) Jammer genoeg spawnen de Ballas zo dicht op elkaar dat ze in de lucht zweven. Maar toch mooi gemaakt! :tu:

Dat probleem heb je bij de eerste keer als je uit het huis komt, als je ze allemaal neerschiet en ze spawnen dan weer dan staan ze wel goed.

Geplaatst:

Dat probleem heb je bij de eerste keer als je uit het huis komt, als je ze allemaal neerschiet en ze spawnen dan weer dan staan ze wel goed.

Heel leuk BierBuikje! Maar als je dus problemen hebt met het script (wat je eerder vertelde) moet je het hier even plaatsten, dan kunnen we je helpen :)

KUTGW :tu:

Geplaatst:

Lol, jammer dat ik hem niet kan proberen. (Ik heb geen internet meer op de pc waar GTA op staat)

Wat is je volgende stap? Hot-Dog wagens die LV terroriseren ofzo? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...