Jump to content

Infernus..?


GRIMreaper

Recommended Posts

Ik heb de missie uitgespeeld Brycie's infernus.. maar daarna is m'n infernus gestolen bij een date.. hij was dus weg.. de dag dat ik ermee reed waren er veel infernussen aan het rondrijden maar nu ik hem niet meer heb zie ik er geen ééntje meer.. Waar komt hij het meest voor..? of een eventuele plaats waar je hem vaak ziet.. ik weet dat er in GTA IV geen vaste plaatsen zijn maar tog.. kan me iemand helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit van de zoekfunctie gehoord? ;) Deze vraag is al heel vaak gesteld. De goede uitleg van Hanneswasco (ik ben te lui om het zelf te typen ^_^):

Ik raad je aan om dit topic eens te bekijken. Daar staan al genoeg tips waarmee je een Infernus kan bemachtigen. Deze zijn:

  • Bryce's infernus
    In deze missie krijg je een Infernus van Bryce en Bernie
  • Stevie's Car Theft
    Eén van de Car Theft's is een Infernus.
  • Race
    Start een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Infernus hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt!
  • Multiplayer (GTA) Race
    Start in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Supercars' de Infernus.
  • Zoek de auto op straat
    Zoek gewoon een Infernus op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Infernus tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer zoals hier staat met véél dure sportwagens te rijden. Zoals de Turismo, Comet etc.

Als dat gebeurt blokeer dan de Infernus zodat hij niet verder kan rijden, maar bots niet tegen hem aan, want dan raakt ie beschadigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Of doe mee aan een race van Brucie, vaak doet er een infernus mee ^_^

Maar die kun je volgens mij toch niet stelen?

En wat slim is, is om naar het Grotti filiaal in Algonquin te rijden om daar een Turismo op te halen ;)

Rijd dan gewoon rustig wat rond en wacht af totdat je een Infernus ziet rijden.

zoals al eerder gezegd: Blokkeer deze dan, maar bots er niet tegenaan, anders raakt hij beschadigd!

Wat ik overigens wel vaak doe is een auto blokkeren en vervolgens mijn wapen op de bestuurder richten waardoor hij zal uitstappen ;)

Dat bespaart je weer wat moeite :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Of doe mee aan een race van Brucie, vaak doet er een infernus mee ^_^

Maar die kun je volgens mij toch niet stelen?

En wat slim is, is om naar het Grotti filiaal in Algonquin te rijden om daar een Turismo op te halen ;)

Rijd dan gewoon rustig wat rond en wacht af totdat je een Infernus ziet rijden.

zoals al eerder gezegd: Blokkeer deze dan, maar bots er niet tegenaan, anders raakt hij beschadigd!

Wat ik overigens wel vaak doe is een auto blokkeren en vervolgens mijn wapen op de bestuurder richten waardoor hij zal uitstappen ;)

Dat bespaart je weer wat moeite :puh:

Beschadiging maakt echter weinig uit, zodra je hem parkeerd wordt hij weer heel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Of doe mee aan een race van Brucie, vaak doet er een infernus mee ^_^

Maar die kun je volgens mij toch niet stelen?

En wat slim is, is om naar het Grotti filiaal in Algonquin te rijden om daar een Turismo op te halen ;)

Rijd dan gewoon rustig wat rond en wacht af totdat je een Infernus ziet rijden.

zoals al eerder gezegd: Blokkeer deze dan, maar bots er niet tegenaan, anders raakt hij beschadigd!

Wat ik overigens wel vaak doe is een auto blokkeren en vervolgens mijn wapen op de bestuurder richten waardoor hij zal uitstappen ;)

Dat bespaart je weer wat moeite :puh:

Beschadiging maakt echter weinig uit, zodra je hem parkeerd wordt hij weer heel ^_^

Weet ik, maar het is leuker en mooier als je hem heel laat :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom altijd een Infernus tegen in MP, maar nooit in Single player :duh: Maar daar heb je niks aan, want je kunt je Infernus dan niet saven.

Is er niet zoiets als een car spawner voor IV btw?

Die is er wel, maar op het moment werkt die niet, door de nieuwste Patch.

Heb geduld!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...