Timos Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Cool! Maar.. Wat voor soort "Disk" gaat erin? Of is dit al ergens anders gezegt? Van die GameBoy dingen mischien? Of is het nog niet bekent? Reageren
Ewoud Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) ik bedoel welke demo nummer 43 of 45 ....... Dat staat erin. <_< *HELE DIEPE ZUCHT Bewerkt: 28 april 2005 door ewoud Reageren
zupadomien Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 ik bedoel welke demo nummer 43 of 45 ....... Dat staat erin. <_< *HELE DIEPE ZUCHT mijn excuses ik had het niet gezien in het begin van het filmpke Reageren
arnie Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 kwijl, kwijl dat is gewoon TE realistisch Nu wil ik zeker de psp hebben :crying: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Het is idd een erg leuk filmpje. En ik kan haast niet wachten tot ik de PSP heb. Die apen van Ape Academy, zitten ook in Metal Gear Solid 3 Snake Eater. Dat viel me meteen op. Reageren
Ken-D Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Het is idd een erg leuk filmpje.En ik kan haast niet wachten tot ik de PSP heb. Die apen van Ape Academy, zitten ook in Metal Gear Solid 3 Snake Eater. Dat viel me meteen op. Dat zijn ook de aapjes van Ape Escape 1 en 2 op de PSX. Kojima vond het leuke aapjes dus daarom zaten ze erin Mja effe On Topic: De Demo is zeker mooi. Reageren
Robienske Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Wow ! Ik had al in de PU gelezen dat de graphics goed waren maar zo mooi had ik ze me niet voorgesteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.