Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Hallo GTAF mensen, Ik wou graag een leuke banner! Type: Banner Stijl: Cool en een beetje wild Grootte:Witdh 1135 Pixels // Height: 145 Pixels Afbeelding: Nummer1: Klik voor nummer 1 Nummer2:Klik voor nummer 2 Nummer3: Klik voor nummer 3 Tekst: Gtacorrect Where else? Rand: Zwart of niet Kleuren: Maakt niet uit Render (optioneel): ---- Extra (optioneel):Het moet een .gif afbeelding zijn met als liefst de naam: header.gif, maar geen animatie! Bewerkt: 24 januari 2009 door CorrectHost Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik wil wel wat proberen. Ik zou wel even de naam van je site weghalen. Dat wordt beschouwd als reclame, en dat mag niet op dit forum (enkel een simpele link in je handtekening). Reageren
Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ok bedankt, Ik zou de link weghalen! Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Ik heb wat gemaakt. Hier de png versie: De gif-versie is in wat mindere kwaliteit: Dus je zal hem zelf moeten opslaan als .gif, maar ik weet niet of de kwaliteit dan hoog blijft... Ohja, op- en aanmerkingen hoor ik graag, want dan kan ik nog wat aanpassen. Bewerkt: 24 januari 2009 door TomHagen Reageren
Traser Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Waarom al een nieuwe? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91083 Bewerkt: 24 januari 2009 door Traser Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Waarom al een nieuwe? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91083 Ik moet zeggen dat jouw creatie 1419941 keer zo mooi is als de mijne. Dus inderdaad, waarom een nieuwe? Bewerkt: 24 januari 2009 door TomHagen Reageren
Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Nou als traser die zou kunnen veranderen in maten zou dat super zijn ik kreeg em er helemaal niet meer mooi op Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 De banner die eerst gemaakt uit ziet er inderdaad vet uit, en je had het ook wel kunnen vragen via een PB ofzo als hij de maten van de banner wou aanpassen. Misschien dat je daar niet bij hebt nagedacht maar denk dat dat een kleine moete is, Gebruik je zelf btw geen photoshop of ander progamma? of ben je bang dat het dan mislukt? Reageren
Exoit Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 ik ben bang dat ik altijd grote mislukkingen maak, vroeger was ik wel goed alleen ik heb het me verleerd En ik was het ff vergeten dat het ook via een pb kon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.