Ewoud Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) @mathijs dat is aan de moderaters. Je post zelf nu ook on-nodig 1.Huntley 2.Mesa 3.Import-export 4.Skycrana Bewerkt: 28 april 2005 door ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 kun je die heli ook naar je airstrip vliegen en dan heb je de heli toch of niet :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 ja daar zat ik ook net aan te denken je kan een hellenboel voertuigen die alleen tijdens een missie te gebruiken zijn ook in je garage zetten en faile dan save dan heb je ze dus dat kan toch ook met de heli Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 ewoud was me voor met de antwoorden, maar ik wil nog ff bijdehand doen 1) Waar kan je een huntjey vinden?2) Waar kan je een mesa vinden 3) Wat krijg je als je inport-export gedaan is 4) waar is er een helecopter om autos mee te vervoeren 1) Die bestaat niet, er is wel een huntley 2) kun je kijken in de walkthrough 3) nix, inport bestaat niet ...wel Import 4) niet, tenzij je helicopter bedoeld, en die is alleen tijdens 1 missie te krijgen slot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts