ronaldinho112 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hallo allemaal Mijn vraag is ; hoe moet ik een mod ingame zetten ? ik heb al een paar gedownload maar snap niet hoe ik ze ingame krijg alvast bedankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Voor welke GTA is het? Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 GTA San Andreas Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 reageert iemand nog ? Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 The Master Tutorial of Puma! http://pumastudios.nl/gtuts/index.html Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 reageert iemand nog ? Bumpen na 14 minuten is echt nutteloos... Wil je zelf mods maken, of wil je ze alleen leren installeren? Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hallo allemaalMijn vraag is ; hoe moet ik een mod ingame zetten ? ik heb al een paar gedownload maar snap niet hoe ik ze ingame krijg alvast bedankt The Master Tutorial of Puma!http://pumastudios.nl/gtuts/index.html Hij heeft een paar mods gedownload, dan vraagt hij dus niet hoe hij zijn eigen mods ingame zet. En idd, na 14 min bumpen is onnodig. Maar: Zorg dat je SA V1 EXE hebt, of gedowngrade V2. Download een img editor. Open GTA3.IMG in de models map van SA. Replace of plaats je mod. Voor replacen hoef je niks te doen of alleen op te slaan. Anders Rebuild je het archief. De Readme van je mod helpt je ook meestal wel goed. Anders kijk je in de Master Tutorial list. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Welkom om dit forum: "ronaldinho112" Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 of download san andreas mod installer , alleen bij sommige dingen zegt hij wel dat hij niet kan installeren, dan moet je het zelf doen. Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 of download san andreas mod installer , alleen bij sommige dingen zegt hij wel dat hij niet kan installeren, dan moet je het zelf doen. San Andreas Mod Installer word niet aangeraden, hiermee krijg je vaak fouten (niet altijd, meestal/heel vaak) en is onbetrouwbaar, gebruik IMGTool. Alleen was er al een tijd niks gepost, dus de vragen waren al beantwoord. Dan hoef je niet nog te reageren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.