jordi1994 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hier Zijn Ze : [------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------](Voor vriend)[------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------][------------------------------------------------------------------------](Voor Kzikzy)[------------------------------------------------------------------------](Voor Kzikzy)[------------------------------------------------------------------------](Voor Aerox)[------------------------------------------------------------------------](Voor TUIG)[------------------------------------------------------------------------](Voor zMarkon van Vital.Gaming)[------------------------------------------------------------------------](Voor Chaos van Vital.Gaming)[------------------------------------------------------------------------] Sommige Zijn Zo Uit Mijn Hoofd & Sommige Zijn Met Tut Van GTA Forum Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Als ik zou moeten kiezen, kies ik deze; Ik vind hem echt briljant. Mooie kleuren, lichtblauw en blauw passen perfect bij elkaar. Mooi logootje in het midden, mooie effecten erbij. Ik ben een beetje kritisch, maar deze krijgt van mij een dikke 9. Je mag mijn sig's wel maken Keep going Gr, Cabby Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.