NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Is het eiland zoals het nu is te verkrijgen? Ik vind het zo wel lol Dan kan ik er lekker op driften ofzo Reageren
Exoit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Is het eiland zoals het nu is te verkrijgen? Ik vind het zo wel lol Dan kan ik er lekker op driften ofzo Ja dat is het Reageren
.Senne Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Ik heb een rar gekregen van Jelle, met alle bestanden erin. Als het goed is voor iedereen, post ik hier een linkje. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Is het eiland zoals het nu is te verkrijgen? Ik vind het zo wel lol Dan kan ik er lekker op driften ofzo Ja dat is het Mag ik hem Ik heb een rar gekregen van Jelle, met alle bestanden erin. Als het goed is voor iedereen, post ik hier een linkje. Mag ik hem plz Reageren
Timske Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Is het eiland zoals het nu is te verkrijgen? Ik vind het zo wel lol Dan kan ik er lekker op driften ofzo Ja dat is het Mag ik hem Ik heb een rar gekregen van Jelle, met alle bestanden erin. Als het goed is voor iedereen, post ik hier een linkje. Mag ik hem plz Minder spammen jij >_< Doe gewoon via PB. Dalijk krijg je weer -600 berichten Reageren
Exoit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Is het eiland zoals het nu is te verkrijgen? Ik vind het zo wel lol Dan kan ik er lekker op driften ofzo Ja dat is het Mag ik hem Ik heb een rar gekregen van Jelle, met alle bestanden erin. Als het goed is voor iedereen, post ik hier een linkje. Mag ik hem plz We zijn even aan het overleggen Reageren
.Senne Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) rar zit in de bijlage Uitleg voor de onwetenden: eiland.col, eiland.dff en eiland.txd in GTA3.IMG toevoegen met IMGtool, LAw2.IDE en LAw2.IPL in de map Data>>Maps>>LA zetten, en vervangen met bestaande. Gelieve met de bestanden niets te doen behalve voor wat ze dienen, namelijk in san andreas installeren. Enige vorm van gebruiken voor een mod zal als rippen aanzien worden en direct gemeld worden aan een hoger persoon. EDIT: bijlage verwijderd, tevel gezever. Bewerkt: 17 februari 2009 door senneken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) rar zit in de bijlage Uitleg voor de onwetenden: eiland.col, eiland.dff en eiland.txd in GTA3.IMG toevoegen met IMGtool, LAw2.IDE en LAw2.IPL in de map Data>>Maps>>LA zetten, en vervangen met bestaande. Gelieve met de bestanden niets te doen behalve voor wat ze dienen, namelijk in san andreas installeren. Enige vorm van gebruiken voor een mod zal als rippen aanzien worden en direct gemeld worden aan een hoger persoon. Juppie nu weet ik hoe te installeren EDIT: Is het normaal dat het eiland zwart is? Bewerkt: 16 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
.Senne Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Nee. bij mij werkt 't gewoon, met dezelfde bestanden en normaal gezien ook zelfde manier van installeren. heb je rebuild archive gedaan, en de drie bestanden toegevoegd? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Nee. bij mij werkt 't gewoon, met dezelfde bestanden en normaal gezien ook zelfde manier van installeren. heb je rebuild archive gedaan, en de drie bestanden toegevoegd? Jawel... En CorrectHost gaf me de files via PB msn Bewerkt: 16 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Exoit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Nee. bij mij werkt 't gewoon, met dezelfde bestanden en normaal gezien ook zelfde manier van installeren. heb je rebuild archive gedaan, en de drie bestanden toegevoegd? Jawel... En CorrectHost gaf me de files via PB msn Download ze maar ff van senn... miss heb ik toch verkeerde files gegeven? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Nee. bij mij werkt 't gewoon, met dezelfde bestanden en normaal gezien ook zelfde manier van installeren. heb je rebuild archive gedaan, en de drie bestanden toegevoegd? Jawel... En CorrectHost gaf me de files via PB msn Download ze maar ff van senn... miss heb ik toch verkeerde files gegeven? Eventjes kijken dan maar Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Niet echt slim om het eiland al uit te geven. Als ik jullie was had ik het eiland niet vrij gegeven voor een persoon omdat hij er zo graag op wil driften. Release pas dingen als je genoeg hebt om te releasen, nu loop je het risico dat veel mensen het eiland downloaden en nooit meer omkijken naar de mod. Ook heb je kans dat mensen het eiland gaan gebruiken voor hun eigen mod, het was dus niet echt een slim idee. Grtz Devanna Reageren
Exoit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Niet echt slim om het eiland al uit te geven.Als ik jullie was had ik het eiland niet vrij gegeven voor een persoon omdat hij er zo graag op wil driften. Release pas dingen als je genoeg hebt om te releasen, nu loop je het risico dat veel mensen het eiland downloaden en nooit meer omkijken naar de mod. Ook heb je kans dat mensen het eiland gaan gebruiken voor hun eigen mod, het was dus niet echt een slim idee. Grtz Devanna Hij is van ons team. alleen het was niet mijn idee het hier te posten Reageren
MFCL Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) ZOMG Nu al releasen? het is alleen nog maar een eiland hoor... dit kan je zo in 10 minuten maken en ingame zetten... Maar toch blij dat er voortgang is in deze mod Bewerkt: 16 februari 2009 door MFCL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.