Exoit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 ZOMGnu al releasen? het is alleen nog maar een eiland hoor... dit kan je zo in 10 minuten maken Ik heb dat niet gedaan....zammy hoort bij onze crew en hij vroeg of ie em mocht dus ik d8 stuur em even via msn. plaats senneken hem hier Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 ZOMGNu al releasen? het is alleen nog maar een eiland hoor... dit kan je zo in 10 minuten maken en ingame zetten... Maar toch blij dat er voortgang is in deze mod Ik probeer anders al een maand dingen goed ingame te krijgen maar het lukt me nu nog steeds niet... Reageren
MFCL Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Sorry mischien kwam ik een beetje bot over... Blijf doorgaan met deze mod Reageren
Exoit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Sorry mischien kwam ik een beetje bot over... Blijf doorgaan met deze mod Ok ! Wij gaan zeker door met deze mod! morgen testen met de supermarkt om die ff in game te zetten en dan de wegen fixen en hoppa! Reageren
.Senne Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Wat voor gezeik hier over een rar file in een post. Dit is niet eens een echte release, gewoon de bestanden voor zamgod of iemand anders die al eens het eiland wou bekijken. Aniewee, heb deze week nog een boel schoolwerk, maar na donderdag kan ik lekker beginnen modellen enzo, aangezien ik dan vakantie heb. EDIT: owja Apple Mac, echt reuze dat je mee wil werken Misschien dat je ook een lot kan kiezen van het eilandje? Bewerkt: 17 februari 2009 door senneken Reageren
Timske Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Nr. 6 Flatgebouwen - vrij Schrijf mij daar maar in a.u.b. Reageren
Exoit Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 schrijf mij maar in voor het winkelcentrum Reageren
JelleVD Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) The Daily Fresh Supermarket: Er waren wat problemen met de col waardoor SA crashte, maar zoals je ziet is dit opgelost . JelleVD Bewerkt: 17 februari 2009 door JelleVD Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 The Daily Fresh Supermarket:Er waren wat problemen met de col waardoor SA crashte, maar zoals je ziet is dit opgelost . JelleVD Niet een beetje te groot? Reageren
Timske Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Steen textures zijn nogal groot gemapt Reageren
.Senne Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Buiten de textures en het feit dat een supermarkt meestal maar één verdieping (gelijkvloers dus) heeft, ziet 't er toch weer prachtig uit. Dit vind ik dus zo goed trouwens: in plaats van een boel screens vanuit een 3d programma, zie je hier direct in-game screens Bewerkt: 17 februari 2009 door senneken Reageren
Exoit Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Buiten de textures en het feit dat een supermarkt meestal maar één verdieping (gelijkvloers dus) heeft, ziet 't er toch weer prachtig uit. Dit vind ik dus zo goed trouwens: in plaats van een boel screens vanuit een 3d programma, zie je hier direct in-game screens Dankjewel maar ik ken supermarkten van dit formaat en daar heb ik de mijne op gebasseerd Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Buiten de textures en het feit dat een supermarkt meestal maar één verdieping (gelijkvloers dus) heeft, ziet 't er toch weer prachtig uit. Dit vind ik dus zo goed trouwens: in plaats van een boel screens vanuit een 3d programma, zie je hier direct in-game screens Dankjewel maar ik ken supermarkten van dit formaat en daar heb ik de mijne op gebasseerd Komen er ook Warenhuizen? De NK ofzo Of de Saturn uit Kleve Reageren
Timske Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Moet .col nog fixen. En een mooie raam en deur texture zoeken. PS: Mijn screens hebben geen mooi logo erbij Bewerkt: 17 februari 2009 door Timske Reageren
Exoit Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Buiten de textures en het feit dat een supermarkt meestal maar één verdieping (gelijkvloers dus) heeft, ziet 't er toch weer prachtig uit. Dit vind ik dus zo goed trouwens: in plaats van een boel screens vanuit een 3d programma, zie je hier direct in-game screens Dankjewel maar ik ken supermarkten van dit formaat en daar heb ik de mijne op gebasseerd Komen er ook Warenhuizen? De NK ofzo Of de Saturn uit Kleve De saturn is gaaf! daar hebben we het morgen op msn nog even over! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.