Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ziet er goed uit!

zie je niet bij veel mods, ingame screens.

Oja, probeer je models te prelighten..

CJ ziet er nu donker uit, en de belichting is nog niet goed.

maar voor de rest :tu:

• Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

46

• .Senne

19

• JelleVD

15

• Timske

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Buiten de textures en het feit dat een supermarkt meestal maar één verdieping (gelijkvloers dus) heeft, ziet 't er toch weer prachtig uit. :Y

Dit vind ik dus zo goed trouwens: in plaats van een boel screens vanuit een 3d programma, zie je hier direct in-game screens :D

Dankjewel maar ik ken supermarkten van dit formaat en daar heb ik de mijne op gebasseerd :)

Komen er ook Warenhuizen? De NK ofzo :7 Of de Saturn uit Kleve :7

De saturn is gaaf! daar hebben we het morgen op msn nog even over!

Helaas kon ik hier niets over vinden qua screens :(

Geplaatst:
ziet er goed uit!

zie je niet bij veel mods, ingame screens.

maar voor de rest :tu:

Bedankt! ja dat prelighten dat moeten we nog ewl doen ja!

Geplaatst:

Als jullie eiland af is, dus met gebouwen enzo.

Komen er dan ook missies?

Want zoals Dutchy in dit topic al eens zei is het niet echt leuk om zomaar op een eiland rond te rijden zonder dat er iets te doen is.

Grtz Devanna :cya:

Geplaatst:

Ik zal vandaag proberen zoveel mogelijk models te prelighten.

JelleVD :cya:

Geplaatst:

Want zoals Dutchy in dit topic al eens zei is het niet echt leuk om zomaar op een eiland rond te rijden zonder dat er iets te doen is.

Misschien kunnen we er een SA:MP server over maken. Dat we met zijn alle online kunnen spelen :puh:

Geplaatst:

Misschien kunnen we er een SA:MP server over maken. Dat we met zijn alle online kunnen spelen :puh:

Volgens SA-MP mag je geen add-ons, mods, ect gebruiken. Ik vind het onzin wat hun zeggen, voor de rest een toffe map, ik zie mijn werk niet helemaal meer zitten. :N

'Waves,

Twix :cya:

Geplaatst:

Volgens SA-MP mag je geen add-ons, mods, ect gebruiken. Ik vind het onzin wat hun zeggen, voor de rest een toffe map, ik zie mijn werk niet helemaal meer zitten. :N

'Waves,

GTA United heeft het ook..

Geplaatst:

'Waves,

GTA United heeft het ook..

Maar niet bij iedereen is internet snel genoeg voor SAMP. En hebben te veel andere mods voor SAMP. En bovendien. Als je draadloos netwerk verbinding hebt blijft SAMP continue haken :( Heb ik ook met Draadloze verbinding

Geplaatst:
Maar niet bij iedereen is internet snel genoeg voor SAMP. En hebben te veel andere mods voor SAMP. En bovendien. Als je draadloos netwerk verbinding hebt blijft SAMP continue haken :( Heb ik ook met Draadloze verbinding

- Sow? Moeten ze voor tien mensen die geen snel internet hebben geen server oprichten? :? Bijna iedereen kan SA-MPen, dus mochten ze een server willen oprichten gaan ze geen rekening houden met mensen die een slechte internetverbinding hebben.

- Tegen die mods valt veel te doen hoor...

- Ik heb ook draadloze netwerkverbinding, ik SA-MP perfect, dat jij een baggere laptop hebt is niet onze schuld...

Nog wat progess, jongens?

Geplaatst:

Positieve commentaar is altijd leuk :D

Maar het is echt wel goed aan het worden, als de mod zo blijft doorgaan is een release tenminste al in zicht ^_^

PS: komt mijn parkeergarage in-game? :$

• 3 weken later...
Geplaatst:

Zit er eigenlijk nog voortgang in deze mod?

Ik heb al (best lang) geen progress gezien?

Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...