mm1992 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Hallo, Ik heb gekozen : Player Match > Live > Custom, dan heb ik filters gewoon gelaten en als ik dubbelklik op een Match doe in het menu staat er 2 sec. LOADING en dan kom ik weer in dat menu, moet ik dan wachten of wat? Screen : http://img204.imageshack.us/my.php?image=howbn8.jpg ^^^^ Je ziet nu het menu waar ik na dubbelklik op de match weer terug kom in het menu! Help! Gr MarYn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Je kan ook gewoon in plaats van Player Match te selecteren in je telefoon Ranked Match doen. Daarna neem je een Quick Match, en selecteer je de gamemode die je wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mm1992 Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Ja gedaan en dan dubbelklik op de match en dan keert die weer terug naar het custom menu Edit : Hier een screen : http://img172.imageshack.us/my.php?image=63337207bk0.jpg Wat moet ik nu doen? Ik wil de bovenste meespelen, moet ik wachten ofzo omdat er in progress staat? Iemand? Bewerkt: 24 januari 2009 door mm1992 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Probeer een Quick Match te selecteren in je telefoon en geen Custom Match, dan hoef je zo geen match te selecteren. Bewerkt: 24 januari 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Misschien is het verholpen met patch 1.0.2.0? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Bij versie 1.0.2 is alleen de autokick verholpen, diegene die heir last van hadden hebben er nu geen last meer van en ipv van dit krijg je dus zulke dingen of je bent alleen in de lobby. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.