VanEpscheuten Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Hallo allemaal, Ik zit met een groot probleem. Ik krijg GTA 4 maar niet geïnstalleerd. Ik heb een originele gekochte versie. Aangemeld bij Rockstar Games Social Club, Windows Live ID aangemaakt. Als ik DVD1 erin stop gaat in het begin alles goed. Alle schermen doorlopen en hij begint met installeren. Maar dan begint de ellende. Elke keer op een ander punt stopt de voortgangsbalk en slaat de pc vast. Alleen een "Reset" werkt dan nog maar. Heel af en toe kom ik zelfs zo ver dat hij om DVD2 vraagt en gaat dan vrolijk verder, maar na een tijdje hetzelfde verhaal. Heb al gescand met Easy Cleaner, Malwarebytes' Anti-Malware, SUPERAntiSpyware en AVG Antivirus en geen problemen gevonden. Ik heb hem op een andere pc wel kunnen installeren. En op mijn eigen pc heb ik 3 andere spellen (ook van dvd, net als GTA 4) wel kunnen installeren. Dus kan het eigenlijk niet aan de schijf of dvd-speler liggen. Mocht iemand een idee hebben dan zou dat heel erg welkom zijn, want ik ben nu na ruim 10x proberen behoorlijk wanhopig... Vista is up to date. 333 GB vrije ruimte. 4 GB geheugen. Dual Core 3.16. NVIDIA GeForce 9500 GT 512MB. Vista Home Premium. Alvast bedankt, Robert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Zitten er misschien krasjes op de CD, of andere vuiltjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VanEpscheuten Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Nee, niks te zien en het probleem deed zich meteen de eerste keer (nieuw uit de doos) al voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Ruil je DVD om in de winkel, je kan toevallig de pech hebben een defecte CD te hebben gekocht. Anders zou ik het probleem niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VanEpscheuten Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Op een andere pc installeerde hij zonder problemen, dus dat kan het dan toch niet zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Al geprobeerd om bepaalde processen af te sluiten. Soms heb ik programma's aan staan die andere installaties verhinderen. Sluit dus zoveel mogelijk processen af waarvan je denkt dat je ze niet nodig bent (Ctrl + Alt + Delete --> tabblad Processen). Als je dat niet weet kan je altijd een screenshot plaatsen. Ook weet ik niet of dit zal helpen, maar het is een begin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VanEpscheuten Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Bij deze een screen van taakbeheer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.