Jump to content

GTA 4 wil niet installeren


VanEpscheuten

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zit met een groot probleem.

Ik krijg GTA 4 maar niet geïnstalleerd.

Ik heb een originele gekochte versie. Aangemeld bij Rockstar Games Social Club, Windows Live ID aangemaakt.

Als ik DVD1 erin stop gaat in het begin alles goed. Alle schermen doorlopen en hij begint met installeren.

Maar dan begint de ellende.

Elke keer op een ander punt stopt de voortgangsbalk en slaat de pc vast. Alleen een "Reset" werkt dan nog maar.

Heel af en toe kom ik zelfs zo ver dat hij om DVD2 vraagt en gaat dan vrolijk verder, maar na een tijdje hetzelfde verhaal.

Heb al gescand met Easy Cleaner, Malwarebytes' Anti-Malware, SUPERAntiSpyware en AVG Antivirus en geen problemen gevonden.

Ik heb hem op een andere pc wel kunnen installeren. En op mijn eigen pc heb ik 3 andere spellen (ook van dvd, net als GTA 4) wel kunnen installeren. Dus kan het eigenlijk niet aan de schijf of dvd-speler liggen.

Mocht iemand een idee hebben dan zou dat heel erg welkom zijn, want ik ben nu na ruim 10x proberen behoorlijk wanhopig...

Vista is up to date.

333 GB vrije ruimte.

4 GB geheugen.

Dual Core 3.16.

NVIDIA GeForce 9500 GT 512MB.

Vista Home Premium.

Alvast bedankt,

Robert.

Link to comment
Delen op andere websites

Al geprobeerd om bepaalde processen af te sluiten. Soms heb ik programma's aan staan die andere installaties verhinderen. Sluit dus zoveel mogelijk processen af waarvan je denkt dat je ze niet nodig bent (Ctrl + Alt + Delete --> tabblad Processen). Als je dat niet weet kan je altijd een screenshot plaatsen.

Ook weet ik niet of dit zal helpen, maar het is een begin.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...