Jump to content

Gratis DVD Brander gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

BEste lidjes,

Ik zoek een programma waarmee ik een DVD'tje kan branden. Als het kan eentje die gratis is. Ik wil namelijk een DVD branden (Windows 7). Wie helpt?

Zammy :cya:

Geplaatst:
Heb je slysoft CloneCD al uitgeprobeerd? Ik dacht namenlijk dat deze wel werkte onder 7.

Ik moet Windows 7 op een DVD branden :7 Dat is mijn probleem`

Geplaatst: (bewerkt)

Branden kan niet via een programma. Een laser in je DVD speler brand dat op een lege DVD/CD. Je zult dus een brander moeten kopen (heb je tegenwoordig ook voor 30 euro).

edit Excuus voor mijn bericht. Niet correct gelezen.

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:
Heb je slysoft CloneCD al uitgeprobeerd? Ik dacht namenlijk dat deze wel werkte onder 7.

Ik moet Windows 7 op een DVD branden :7 Dat is mijn probleem`

Oh sorry volslagen verkeerd begrepen, maar CloneCD werkt bij dit probleem even goed.

Geplaatst:
Branden kan niet via een programma. Een laser in je DVD speler brand dat op een lege DVD/CD. Je zult dus een brander moeten kopen (heb je tegenwoordig ook voor 30 euro).

Nou ik zoek de software ervoor. Een brander zit al in mijn laptop :Y

Je hebt honderen sukjes software op cd's te branden denk aan: Nero, Alcohol 120% etc.

Oh ik zal Alcohol 120% eens proberen. Ik heb wel Nero ofzo (dacht ik) maar die is een tijdje niet bij mijn huis :(

Geplaatst:
'DVD branden' + Google = Bingo.

Dat is wel heel makkelijk.

Waarschijnlijk zoekt hij naar programma's die mensen al hebben gebruikt en er goede ervaringen mee hebben. Niet elk programma is even goed.

Geplaatst:
'DVD branden' + Google = Bingo.

Dat is wel heel makkelijk.

Waarschijnlijk zoekt hij naar programma's die mensen al hebben gebruikt en er goede ervaringen mee hebben. Niet elk programma is even goed.

Ik zocht er gewoon eentje :$

Geplaatst:

Imgburn is in mijn ogen de beste gratis brand software die er bestaat. Nog nooit een bad-burn gehad bij Xbox360 games en is heel simpel in de omgang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...