NickyHendriks Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 BEste lidjes, Ik zoek een programma waarmee ik een DVD'tje kan branden. Als het kan eentje die gratis is. Ik wil namelijk een DVD branden (Windows 7). Wie helpt? Zammy Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Heb je slysoft CloneCD al uitgeprobeerd? Ik dacht namenlijk dat deze wel werkte onder 7. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Heb je slysoft CloneCD al uitgeprobeerd? Ik dacht namenlijk dat deze wel werkte onder 7. Ik moet Windows 7 op een DVD branden Dat is mijn probleem` Reageren
Arjen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Branden kan niet via een programma. Een laser in je DVD speler brand dat op een lege DVD/CD. Je zult dus een brander moeten kopen (heb je tegenwoordig ook voor 30 euro). edit Excuus voor mijn bericht. Niet correct gelezen. Bewerkt: 24 januari 2009 door Arjen Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Heb je slysoft CloneCD al uitgeprobeerd? Ik dacht namenlijk dat deze wel werkte onder 7. Ik moet Windows 7 op een DVD branden Dat is mijn probleem` Oh sorry volslagen verkeerd begrepen, maar CloneCD werkt bij dit probleem even goed. Reageren
-Omar- Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Je hebt honderen sukjes software op cd's te branden denk aan: Nero, Alcohol 120% etc. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Branden kan niet via een programma. Een laser in je DVD speler brand dat op een lege DVD/CD. Je zult dus een brander moeten kopen (heb je tegenwoordig ook voor 30 euro). Nou ik zoek de software ervoor. Een brander zit al in mijn laptop Je hebt honderen sukjes software op cd's te branden denk aan: Nero, Alcohol 120% etc. Oh ik zal Alcohol 120% eens proberen. Ik heb wel Nero ofzo (dacht ik) maar die is een tijdje niet bij mijn huis Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) 'DVD branden' + Google = Bingo. Bewerkt: 24 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Think Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 'DVD branden' + Google = Bingo. Dat is wel heel makkelijk. Waarschijnlijk zoekt hij naar programma's die mensen al hebben gebruikt en er goede ervaringen mee hebben. Niet elk programma is even goed. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 'DVD branden' + Google = Bingo. Dat is wel heel makkelijk. Waarschijnlijk zoekt hij naar programma's die mensen al hebben gebruikt en er goede ervaringen mee hebben. Niet elk programma is even goed. Ik zocht er gewoon eentje :$ Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Probeer Starburn: http://www.rocketdivision.com/downloads/StarBurnSetup.exe Gratis en compleet. Mvg, Flitskikker Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Probeer Starburn:http://www.rocketdivision.com/downloads/StarBurnSetup.exe Gratis en compleet. Mvg, Flitskikker Werkt dus ook op ISO??? Iig ik zal het proberen Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Probeer Starburn:http://www.rocketdivision.com/downloads/StarBurnSetup.exe Gratis en compleet. Mvg, Flitskikker Werkt dus ook op ISO??? Iig ik zal het proberen Ik denk dat ieder programma wel ISO pakt. Dat is het meeste gebruikte soort image. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Imgburn is in mijn ogen de beste gratis brand software die er bestaat. Nog nooit een bad-burn gehad bij Xbox360 games en is heel simpel in de omgang. Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Je kunt ook de trial van Nero nemen. Dan kun je ook je Windows 7 ISO branden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.