NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Imgburn is in mijn ogen de beste gratis brand software die er bestaat. Nog nooit een bad-burn gehad bij Xbox360 games en is heel simpel in de omgang. oh ok... Ik zal eens kijken. Ook morgen ff lege DVD's kopen Je kunt ook de trial van Nero nemen. Dan kun je ook je Windows 7 ISO branden. Nero Trial had ik eens en toen moest ik een key invullen Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Imgburn is in mijn ogen de beste gratis brand software die er bestaat. Nog nooit een bad-burn gehad bij Xbox360 games en is heel simpel in de omgang. oh ok... Ik zal eens kijken. Ook morgen ff lege DVD's kopen Je kunt ook de trial van Nero nemen. Dan kun je ook je Windows 7 ISO branden. Nero Trial had ik eens en toen moest ik een key invullen ja je moet een trial key opvragen en die invoeren, lees dan ook eens een website door voordat je al op de download knop ramt. tevens is convertxtodvd erg fijn, je kan ermee xvids/avi's etc converteren naar DVD Formaat, en ze daarna automatisch laten branden op dvd. Bewerkt: 25 januari 2009 door Scrtz Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Je hoeft helemaal geen key in te voeren zamg0d1 bij de nieuwste trial. Je krijgt een schermpje met "nu kopen" en "sluiten". Als je op sluiten klikt word Nero gewoon geopend, en kun je je ISO branden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Je hoeft helemaal geen key in te voeren zamg0d1 bij de nieuwste trial. Je krijgt een schermpje met "nu kopen" en "sluiten". Als je op sluiten klikt word Nero gewoon geopend, en kun je je ISO branden. Ik deed sluiten maar kon niet. Ik moest key doen Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Je hoeft helemaal geen key in te voeren zamg0d1 bij de nieuwste trial. Je krijgt een schermpje met "nu kopen" en "sluiten". Als je op sluiten klikt word Nero gewoon geopend, en kun je je ISO branden. Ik deed sluiten maar kon niet. Ik moest key doen ik zei toch: ja je moet een trial key opvragen en die invoeren, lees dan ook eens een website door voordat je al op de download knop ramt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Oja, sorry, Scrtz heeft gelijk. Ik heb ook een trial key naar mijn hotmail gestuurd gekregen @ hieronder: Nee hoor, je bent gelijk dood. Als je het toch overleeft moet je wel een nieuwe slokdarm en maag inbouwen. Bewerkt: 27 januari 2009 door Sprunk Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik heb toevallig laatst ook windows 7 geinstalleerd. Het branden deed ik met alcohol 120%, dus het moet jou zeker lukken . Waarschuwing!! gebruik alcohol 120% niet te veel! Straks wordt je nog dronken! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik heb toevallig laatst ook windows 7 geinstalleerd.Het branden deed ik met alcohol 120%, dus het moet jou zeker lukken . Ik had het ook eens gebruikt op mijn oude PC maar ik moet het nog op mijn oude PC zien te krijgen want daar lagt internet heel erg dus dan gaat het downloaden zeer moeilijk Reageren
Ekhart Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 BEste lidjes,Ik zoek een programma waarmee ik een DVD'tje kan branden. Als het kan eentje die gratis is. Ik wil namelijk een DVD branden (Windows 7). Wie helpt? Zammy Ik zou zeggen gebruik PowerIso Werkt Perfect! je hoeft geen seriall of iets dergelijks te gebruiken. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ik heb toevallig laatst ook windows 7 geinstalleerd.Het branden deed ik met alcohol 120%, dus het moet jou zeker lukken . Ik had het ook eens gebruikt op mijn oude PC maar ik moet het nog op mijn oude PC zien te krijgen want daar lagt internet heel erg dus dan gaat het downloaden zeer moeilijk USB-Stick. Ooit al van gehoord? En poser iso is inderdaad een goed progje Bewerkt: 29 januari 2009 door Mr. Psycho Reageren
the_dan Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) maar dvd is handiger n hij geeft dacht ik duidelijk aan dat hij het op een DVD wou zetten (en ik las net iets van xbox-spellen op dvd branden) Bewerkt: 7 februari 2009 door the_dan Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik heb toevallig laatst ook windows 7 geinstalleerd.Het branden deed ik met alcohol 120%, dus het moet jou zeker lukken . Ik had het ook eens gebruikt op mijn oude PC maar ik moet het nog op mijn oude PC zien te krijgen want daar lagt internet heel erg dus dan gaat het downloaden zeer moeilijk USB-Stick. Ooit al van gehoord? En poser iso is inderdaad een goed progje Als mijn USB Stick groot genoeg was. Want ik heb geen ruimte genoeg voor 2.2 GB maar dvd is handiger n hij geeft dacht ik duidelijk aan dat hij het op een DVD wou zetten (en ik las net iets van xbox-spellen op dvd branden) Ik heb geen Xbox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.