GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik word elke keer kwaad als dat $#*%@$ OBJECT NIET INGAME ZIE! IK SNAP NIET WAT HET FKING PROBLEEM IS. IK HEB DE TUTORIAL VAN PUMA GEVOLGD, STAP VOOR STAP EN TOCH LAAT HET ZICH NOG NIET EENS ZIEN!!!1 GROETJES, TWIX Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik word elke keer kwaad als dat $#*%@$ OBJECT NIET INGAME ZIE!IK SNAP NIET WAT HET FKING PROBLEEM IS. IK HEB DE TUTORIAL VAN PUMA GEVOLGD, STAP VOOR STAP EN TOCH LAAT HET ZICH NOG NIET EENS ZIEN!!!1 GROETJES, TWIX Zijn de komma's in je coordinaten veranderd in punten? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 1. Bij TXD-Workshop moet rechtsonder het balkje in GTA San Andreas staan ipv vice city of gta III. 2. Met het 3d moddelen neem ik aan (bij jouw iig) dat je alle white en bleu faces goed hebt. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik word elke keer kwaad als dat $#*%@$ OBJECT NIET INGAME ZIE!IK SNAP NIET WAT HET FKING PROBLEEM IS. IK HEB DE TUTORIAL VAN PUMA GEVOLGD, STAP VOOR STAP EN TOCH LAAT HET ZICH NOG NIET EENS ZIEN!!!1 GROETJES, TWIX Zijn de komma's in je coordinaten veranderd in punten? Hoe krijg ik het model recht in 3dsMax? Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik word elke keer kwaad als dat $#*%@$ OBJECT NIET INGAME ZIE!IK SNAP NIET WAT HET FKING PROBLEEM IS. IK HEB DE TUTORIAL VAN PUMA GEVOLGD, STAP VOOR STAP EN TOCH LAAT HET ZICH NOG NIET EENS ZIEN!!!1 GROETJES, TWIX Zijn de komma's in je coordinaten veranderd in punten? Hoe krijg ik het model recht in 3dsMax? "Het model recht"? Wil je de draaihoek op 0 zetten, de coördinaten op 0...? Ik bedoelde het meer in je IPL Heb je je model wel geschaalt? Het kan zijn dat je model zo groot is dat je er in zit. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik word elke keer kwaad als dat $#*%@$ OBJECT NIET INGAME ZIE!IK SNAP NIET WAT HET FKING PROBLEEM IS. IK HEB DE TUTORIAL VAN PUMA GEVOLGD, STAP VOOR STAP EN TOCH LAAT HET ZICH NOG NIET EENS ZIEN!!!1 GROETJES, TWIX Zijn de komma's in je coordinaten veranderd in punten? Hoe krijg ik het model recht in 3dsMax? "Het model recht"? Wil je de draaihoek op 0 zetten, de coördinaten op 0...? Ik bedoelde het meer in je IPL Heb je je model wel geschaalt? Het kan zijn dat je model zo groot is dat je er in zit. Het model staat goed, het is niet groter dan een rots. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Probleem opgelost hij staat ingame. De .COL werkt niet, maar dat repareer ik snel! Anyways helaas kan ik niks doen voor mijn Restoreland basis, omdat deze onder het water level ligt. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Probleem opgelost hij staat ingame. De .COL werkt niet, maar dat repareer ik snel! Anyways helaas kan ik niks doen voor mijn Restoreland basis, omdat deze onder het water level ligt. Wat was de fout uiteindelijk? Probeer een nieuw model te maken, maar dan erg low-poly en die te exporteren als col. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Probleem opgelost hij staat ingame. De .COL werkt niet, maar dat repareer ik snel! Anyways helaas kan ik niks doen voor mijn Restoreland basis, omdat deze onder het water level ligt. Wat was de fout uiteindelijk? Probeer een nieuw model te maken, maar dan erg low-poly en die te exporteren als col. Dat heeft dus niet gelukt, hij exporteert gewoon te weinig materialen die SketchUp :S En nu is het alweer onzichtbaar, ik begin modding te haten en vreselijk ook, en nog erger dat ik uit het raam spring. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Probleem opgelost hij staat ingame. De .COL werkt niet, maar dat repareer ik snel! Anyways helaas kan ik niks doen voor mijn Restoreland basis, omdat deze onder het water level ligt. Wat was de fout uiteindelijk? Probeer een nieuw model te maken, maar dan erg low-poly en die te exporteren als col. Dat heeft dus niet gelukt, hij exporteert gewoon te weinig materialen die SketchUp :S En nu is het alweer onzichtbaar, ik begin modding te haten en vreselijk ook, en nog erger dat ik uit het raam spring. Tja, wie heeft gezegd dat modden makkelijk is? Elke modder kan en zal zulke problemen op zijn pad krijgen, of je het nou wil of niet. Als je eenmaal ontdekt wat je hebt fout gedaan, kun je er ook weer van leren voor de volgende keer. Als je gaat stoppen met modden doordat een object niet goed in-game staat, dan is modden neit echt iets voor jou. Probeer andere programma's uit zoals Zmodeler2 of Gmax. Daarna kun je nog wat tutorials volgen zodat je er een beetje mee overweg kunt. Zmodeler tutorial (Engelse) Gmax tutorial Wil je liever toch met sketchup blijven modellen, neem dan contact op met bijvoorbeeld de maker van de tutorial. Grtz RD Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Probleem opgelost hij staat ingame. De .COL werkt niet, maar dat repareer ik snel! Anyways helaas kan ik niks doen voor mijn Restoreland basis, omdat deze onder het water level ligt. Wat was de fout uiteindelijk? Probeer een nieuw model te maken, maar dan erg low-poly en die te exporteren als col. Dat heeft dus niet gelukt, hij exporteert gewoon te weinig materialen die SketchUp :S En nu is het alweer onzichtbaar, ik begin modding te haten en vreselijk ook, en nog erger dat ik uit het raam spring. Tja, wie heeft gezegd dat modden makkelijk is? Elke modder kan en zal zulke problemen op zijn pad krijgen, of je het nou wil of niet. Als je eenmaal ontdekt wat je hebt fout gedaan, kun je er ook weer van leren voor de volgende keer. Als je gaat stoppen met modden doordat een object niet goed in-game staat, dan is modden neit echt iets voor jou. Probeer andere programma's uit zoals Zmodeler2 of Gmax. Daarna kun je nog wat tutorials volgen zodat je er een beetje mee overweg kunt. Zmodeler tutorial (Engelse) Gmax tutorial Wil je liever toch met sketchup blijven modellen, neem dan contact op met bijvoorbeeld de maker van de tutorial. Grtz RD Ik weet hoe je models ingame zet, het lukt ook nooit bij GTA bijna. Bij Blockland kan ik gewoon models ingame zetten, zoals het ook bij GTA werkt. En op een of andere manier verneukt SketchUp het, ik gebruik zelf 3dsMax 8 dus ik heb geen Gmax nodig, ik zal Zmodeler wel uitproberen. 'Waves, Twix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.