Equalizer Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Is het bij deze trophy/achievement nou de bedoeling dat je 20 spelers in één match omlegt, of in totaal over meerdere matches? Ik heb er nou al aardig wat afgeknald met de Glock/DE, maar er gebeurt nog niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Je moet in een Ranked Deathmatch spelen en dan 20 tegenstanders neerschieten met je pistool. Je zegt dat je aardig wat neergeknald hebt, dat klinkt alsof je niet weet hoeveel je er hebt afgeschoten. Het mag in meerdere matches. Geduld is een schone zaak. Bewerkt: 24 januari 2009 door Arjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Equalizer Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Je moet in een Ranked Deathmatch spelen en dan 20 tegenstanders neerschieten met je pistool. Je zegt dat je aardig wat neergeknald hebt, dat klinkt alsof je niet weet hoeveel je er hebt afgeschoten. Het mag in meerdere matches.Geduld is een schone zaak. Oh, dus het mag in meerdere matches...dan ben ik uit de brand Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Je moet in een Ranked Deathmatch spelen en dan 20 tegenstanders neerschieten met je pistool. Je zegt dat je aardig wat neergeknald hebt, dat klinkt alsof je niet weet hoeveel je er hebt afgeschoten. Het mag in meerdere matches.Geduld is een schone zaak. Oh, dus het mag in meerdere matches...dan ben ik uit de brand Bedankt Haha, best een makkelijke hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 ik had die archiefment in 1x gehaald in 1 match lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thesoldier Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Je moet in een Ranked Deathmatch spelen en dan 20 tegenstanders neerschieten met je pistool. Je zegt dat je aardig wat neergeknald hebt, dat klinkt alsof je niet weet hoeveel je er hebt afgeschoten. Het mag in meerdere matches.Geduld is een schone zaak. Oh, dus het mag in meerdere matches...dan ben ik uit de brand Bedankt je moet juist in 1 match 20 mensen met een pistool doodknalle niet in verschillende matches . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Top Of The Food ChainYou successfully killed 20 players with a pistol in a ranked deathmatch. Je hebt gelijk. Beetje vreemd want ik had zelf het idee dat ik het in meerdere deathmatches had gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Equalizer Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Dus dan is ie toch niet zo makkelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Dus dan is ie toch niet zo makkelijk? Das toch makelijk je start een deathmatch met een vriend je zet de slots op maximum en je vriend mag niks doen. Binnen 5 minuten heb je een trophy! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Dus dan is ie toch niet zo makkelijk? Oh jawel hoor. Maak gewoon zelf een match aan met als wapen pistolen, een kleine locatie zoals Prison of Happiness Island en een duur van een half uur of $5000 ofzo. Dan heb je die Achievement/Trophy zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Dus dan is ie toch niet zo makkelijk? Zou je dit met een vriend kunnen doen? Bijvoorbeeld met een vriend Deathmatch doen en je dan gewoon de hele tijd af te laten knallen? EDIT: Sorry ik weet het antwoord al door de net eerder geposte reacties hierboven. :$ Bewerkt: 25 januari 2009 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Dus dan is ie toch niet zo makkelijk? Oh jawel hoor. Maak gewoon zelf een match aan met als wapen pistolen, een kleine locatie zoals Prison of Happiness Island en een duur van een half uur of $5000 ofzo. Dan heb je die Achievement/Trophy zo. Dat zei ik toch. ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Je kan ook gewoon met Geld doen. Dat je $50000 moet hebben dan ben je Snel Rank up. En ook heb je ook nog een Achievement/Trophie gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.