Jump to content

Top Of The Food Chain


Equalizer

Recommended Posts

Je moet in een Ranked Deathmatch spelen en dan 20 tegenstanders neerschieten met je pistool. Je zegt dat je aardig wat neergeknald hebt, dat klinkt alsof je niet weet hoeveel je er hebt afgeschoten. Het mag in meerdere matches.

Geduld is een schone zaak.

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet in een Ranked Deathmatch spelen en dan 20 tegenstanders neerschieten met je pistool. Je zegt dat je aardig wat neergeknald hebt, dat klinkt alsof je niet weet hoeveel je er hebt afgeschoten. Het mag in meerdere matches.

Geduld is een schone zaak.

Oh, dus het mag in meerdere matches...dan ben ik uit de brand ^_^

Bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet in een Ranked Deathmatch spelen en dan 20 tegenstanders neerschieten met je pistool. Je zegt dat je aardig wat neergeknald hebt, dat klinkt alsof je niet weet hoeveel je er hebt afgeschoten. Het mag in meerdere matches.

Geduld is een schone zaak.

Oh, dus het mag in meerdere matches...dan ben ik uit de brand ^_^

Bedankt :tu:

Haha, best een makkelijke hoor ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet in een Ranked Deathmatch spelen en dan 20 tegenstanders neerschieten met je pistool. Je zegt dat je aardig wat neergeknald hebt, dat klinkt alsof je niet weet hoeveel je er hebt afgeschoten. Het mag in meerdere matches.

Geduld is een schone zaak.

Oh, dus het mag in meerdere matches...dan ben ik uit de brand ^_^

Bedankt :tu:

je moet juist in 1 match 20 mensen met een pistool doodknalle niet in verschillende matches .

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan is ie toch niet zo makkelijk?

Oh jawel hoor. Maak gewoon zelf een match aan met als wapen pistolen, een kleine locatie zoals Prison of Happiness Island en een duur van een half uur of $5000 ofzo. Dan heb je die Achievement/Trophy zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan is ie toch niet zo makkelijk?

Zou je dit met een vriend kunnen doen? Bijvoorbeeld met een vriend Deathmatch doen en je dan gewoon de hele tijd af te laten knallen?

EDIT: Sorry ik weet het antwoord al door de net eerder geposte reacties hierboven. :$

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan is ie toch niet zo makkelijk?

Oh jawel hoor. Maak gewoon zelf een match aan met als wapen pistolen, een kleine locatie zoals Prison of Happiness Island en een duur van een half uur of $5000 ofzo. Dan heb je die Achievement/Trophy zo.

Dat zei ik toch. ;P :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...