jillis6 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Als ik social club wil starten dan geeft hij een fouten rapport weer en ook als ik gta 4 start. Ik heb: xp met sp3 De rest van de software geinstaleerd de videokaart GeForce 9400 gt En een intel pentium d proccessor Kan iemand mij asljeblieft helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Welke fout(en)(rapport) weergeeft hij als ik vragen mag? Bewerkt: 24 januari 2009 door X-Qyeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jillis6 Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Welke fout(en)(rapport) weergeeft hij als ik vragen mag? RGSClauncher Er is een fout op getreden ...... En dat als laatste wil je dit rapport verzenden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 start gta4 via zijn eigen snelkoppeling(dus niet via SC) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jillis6 Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 start gta4 via zijn eigen snelkoppeling(dus niet via SC) Dan gebeurd er precies hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 her installeer hem weer, er is waarschijnlijk iets fout gegaan bij de installatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jillis6 Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 her installeer hem weer, er is waarschijnlijk iets fout gegaan bij de installatie Gedaan, hij geeft nog steeds precies het zelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.