PowerPats Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Ik wil een trainer voor gta 3 downloaden (deze die op deze site staat) maar hij doet het niet. dus ik zag er staan dat er stond dat ik de gta 3 v 1.1 moet hebben. hoe kom ik daar dan aan ? Als iemand mij kan helpen heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) >Klik.< Installeer die patch, die verbetert Gta: 3 op moderne PC's, en door die patch verkrijg je versie 1.1. Succes. Bewerkt: 24 januari 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Heel erg bedankt !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.