[QB]GoodMan Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) Hier komen mijn filmpjes :lol: Deze zijn door mij gemaakt, maar er komen hier ook nog wat van Erulezz. Onze [sP] Clan movies PS: Het is een Test movie Mijn eerste [sP] Movie Bewerkt: 28 april 2005 door [QB]GoodMan Reageren
Mark B. Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 mooi gefilmpt filmpje maar meer dan de helft van de stunt land je niet maar de muziek is wel vet en het camerawerk is ook wel mooi.. Reageren
RTS Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Niet goed eerlijk gezegd, je land bijna niks. Zelfs niet een flip met je motor. Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Niet goed eerlijk gezegd, je land bijna niks. Zelfs niet een flip met je motor. Nou, dan zijn mijn ogen slecht ik zie mij namelijk maar 2 keer vallen Reageren
Mark B. Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 ja op de motor val je maar 2x ja, maar die stunts met de auto's land je bijna geneen keer... Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ik vind het opzich wel een gaaf filmpje. Alleen inderdaad de stuns land je niet. Maar toch ga zo door met filmen want het ziet er goed uit. Reageren
big knorrie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) hoe maak jij die filmpje <_< en welke liedjes hoor je bij die filmpje <_< en mooi gemaakt maar wel jammer dat je ze niet land Bewerkt: 1 mei 2005 door big knorrie Reageren
X-Zero Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) hoe maak jij die filmpje <_< en welke liedjes hoor je bij die filmpje <_< ga naar downloads.com zoek naar fraps daar kun je ook filmpjes mee maken.maar het is gratis dus je kan alleen een filmje van 30 sec of ga naar gta games.nl en daar zit fraps tussen. Bewerkt: 1 mei 2005 door X-Zero Reageren
big knorrie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 en waar is dan frap ofzo iets Reageren
X-Zero Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 en waar is dan frap ofzo iets moeilijk kind <_< .typ daar fraps in en download. Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 hoe maak jij die filmpje <_< en welke liedjes hoor je bij die filmpje <_< ga naar downloads.com zoek naar fraps daar kun je ook filmpjes mee maken.maar het is gratis dus je kan alleen een filmje van 30 sec of ga naar gta games.nl en daar zit fraps tussen. of je neemt de oudere versie van Fraps, kan je langer filmen Reageren
MrKooKie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Op GTAGames.nl - Downloads kan je Fraps downloaden! Erg cool! Alleen NOOIT in het donker filmen... [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info] Reageren
el burro Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 cool filmpje ik vind die blauwe car op het eind ook strak welke vervangt hij?? maar jammer dat de kwaliteit slecht is of ligt dat aan mij ga zo door maar zorg voor goede kwaliteit Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 cool filmpjeik vind die blauwe car op het eind ook strak welke vervangt hij?? maar jammer dat de kwaliteit slecht is of ligt dat aan mij ga zo door maar zorg voor goede kwaliteit :lol: Hij vervangt de Infernus Reageren
el burro Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 GoodMan,May 2 2005, 11:23 AM] cool filmpjeik vind die blauwe car op het eind ook strak welke vervangt hij?? maar jammer dat de kwaliteit slecht is of ligt dat aan mij ga zo door maar zorg voor goede kwaliteit :lol: Hij vervangt de Infernus cool waar kan je die downloaden?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.