Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Vet, heel erg vet. De associatie van het paard en de bordeauxrode Ferrari passen perfect bij elkaar. Ook de effecten achter de auto en het paard, versterken duidelijk de snelheid van de auto en dat is perfect weergegeven. De achtergrond past er ook helemaal bij. Neutrale, maar goed in verhouding staande kleuren; donkerblauw met het woestijn-/bergachtige bruin. Mooie contrasten, veel contrasten, alleen mis ik dit bij het hoofd van het paard. In vergelijking met de omgeving lijkt deze wat dof.

Later viel me de tekst pas op die ik toch wat minder vind passen bij het geheel, maar het feit dat ik het pas later opmerkte geeft al aan hoe uitbundig en levendig het ontwerp is.

Geplaatst:

Wow,

Je hebt een prachtig stukje photoshop neergezet.

Alles past perfect bij elkaar.

De lijnen rond het paard zijn prachtig, alleen, na een tijdje kijken viel me op dat die rode lijn, die aan het paard raakt, niet zo een "gloed" (outer glow?) rond zich heeft, dat is wat minder.

Geplaatst:

Mooi gephotoshopt, dat zeker. Maar de combinatie paard-Ferrari vind ik niet echt goed. Ok ja, ik weet dat het logo van Ferrari een paard is, maar wel een steigerend.

En ook de plaats van het paard is niet echt goed vind ik, de Ferrari rijdt mooi op de weg, en het paard? Half in de asfalt. Compositie kon dus beter.

Maar buiten dat al is de sig wel zeer knap. Deze kleur is de mooiste kleur die je aan een 599 GTB kunt geven, de effecten achter de wagen geven hem dat tikkeltje extra snelheid, wat knap is. Ook het donkere, grauwe landschap is zeer knap en past perfect.

Enkel ook de "stipjes" boven de wagen mochten weggelaten worden.

Neem de commentaar nu niet te negatief op aub, want zelf zou ik het abslouut niet kunnen ^_^

7/10

Geplaatst:

Jongens, bedankt voor jullie complimenten. Ik waardeer dat echt. :) Nog even een kleine opmerking op de onderstaande quote.

En ook de plaats van het paard is niet echt goed vind ik, de Ferrari rijdt mooi op de weg, en het paard? Half in de asfalt.

De bedoeling en zo zie ik het nog steeds, was dat het paard zich op het andere weg deel bevindt. Nu is het zo dat de grote van het design je niet laat zien waar de poten zijn, dat wil nog niet zeggen dat ze half in het asfalt zitten. Ik heb ook een steigerend paard geprobeerd alleen dat vulde het design op een verkeerde manier naar mijn mening.

Geplaatst:

Ik vindt het heel stoer, ik kan alleen niet bedenken hoe je dit gedaan hebt. Kun je misschien een tutorial maken van die 'trail-effecten'? Ik kan hem verder niet echt raten aangezien ik niet de moeilijkheid in kan schatten, maar als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het een kant en klaar plaatje van Ferrari zelf is. :puh:

Geplaatst:
Ik vindt het heel stoer, ik kan alleen niet bedenken hoe je dit gedaan hebt. Kun je misschien een tutorial maken van die 'trail-effecten'? Ik kan hem verder niet echt raten aangezien ik niet de moeilijkheid in kan schatten, maar als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het een kant en klaar plaatje van Ferrari zelf is. :puh:

Bedankt voor je reactie MrKookie. ;) Als ik genoeg tijd heb zal ik eens kijken of ik er een tutorial over kan schrijven. Misschien kun je de moeilijkheid beter inschatten als je het met de origineel kunt vergelijken.

post-1925-1232927225.jpg

post-1925-1232926796.jpg

Geplaatst:

Ik kan zien dat je de kleuren hebt bewerkt (denk ik) d.m.v. CTRL+L, en dan dat paard erin hebt uitgeknipt en er in gezet maar alsnog ben ik vanaf daar het spoor helemaal bijster. :puh: Een leuk idee (vanuit mijn standpunt) zou zijn om het gele schildje van Ferrari naast de tekst te zetten. Neemt niet weg dat dit echt een topkwaliteit stukje art is. :eten:

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...