Arjen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all and in the darkness bind them.. Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Mooie sig, Arjen. Ik heb geen idee wie het standbeeld (Of poppetje) is, maar ik vindt hem prachtig. De lichteffecten zijn goed. Volgens mij heeft het thema iets weg van oorlog of horror. Je hebt er veel in verwerkt, die prachtig op elkaar zijn afgestemd. Zo te zien ben jij al láng bezig Keep going Gr, Cabby Reageren
Arjen Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Danku Cabyon. Heb je de Lord of the Rings trilogie gezien (aan de reactie denk ik van niet)? Originele afbeelding: http://img137.imageshack.us/img137/8167/nazgul22jt.png Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Mooi gemaakte Nazgul, Het past goed bij de achtergrond van Lord of The Rings, even voor de Onwetende kijkers: Dit is de Scene waarin de Nazgul gaat vechten met Eowynn. Hij is best zielig vechten tegen een vrouw. Hij zegt van te voren ook: No man can kill me.. Maar dan zegt Eowynn: I'm no man, en dan valt ze aan. Reageren
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Mooi 8/10 Met Lord of The Rings personages of figuren kan je altijd mooie sigs maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.