GTA Haas Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik heb een goede Tutorail gevolgd op SoccerGraphics.nl en heb goede sig gemaakt vind ik. Rates en Tips? Reageren
XiPE Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Mmm, 'k vind hem niet zo geslaagd, ik zou: -De render (beter) inblenden. -Iets met de tekst doen -Meer effecten aan de linkerkant -De kleur van de effecten aan de rechterkant iets minder fel maken. Als je deze dingen doet, zal je al een veel mooiere outcome krijgen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Dit vind ik helemaal niks. Achtergrond is zwart, dat is goed. Maar wat je er verder mee hebt gedaan is helemaal niks. Je hebt een aantal effecten erin gezet. Wel goed, maar veeeeeel te weinig. Doe de effecten bij de render, niet ergens anders. De render heb je wel mooi uitgekozen, en ook goed geplaatst. Maar waarom doe je er een rand omheen? Als je die rand er omheen doet lijkt het erop geplakt. Je moet hem inblenden, verwerken, niet laten zien dat het erop geplakt is. Jij laat gewoon zien dat het erop geplakt is. De tekst is ook niet goed. Veel te duidelijk. Daarnaast is het ook nog verkeerd geschreven. Het is : Shevchenko Doe ook een paar effecten over de tekst heen. Rate: 2/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik zal wel even aan de tips denken, maar he, ik ben ook niet de beste hoor... Reageren
Be4sT Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik zal even wat tips geven Ik zou iets met de text doen ,wat textures OP de tekst gooien (opacity lower zetten / color dodge indien nodig) Die rand rond de render wegdoen De render inblenden , en wat textures om de render doen. Dat blauwe gedeelte naast de render, DICHTER bij de render doen ,zodat het er wat betreking bijheeft Een andere background nemen. (Textures) Voor de rest, textures gebruiken / wat gradients etc etc Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hier Versie 2 Versie 2: Reageren
Be4sT Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hier Versie 2Versie 2: Ik zou nog steeds voor een andere achtergrond gaan Vul je background met #171717 Doe dan deze texture op Color dodge (Move hem ook een beetje ,en speel wat met de opacity) Laat hem dan is zien (DELETE dat dambord achtig ding hé !! ) Reageren
Ophion Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Is beter, alleen de tekst is iets te licht blauw Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Als je bij V4 het lichtblauwe iets donkerder, maakt vindt ik hem oké. Bewerkt: 25 januari 2009 door Cabyon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.