Jump to content

vraagje ivm multiplayer


david

Recommended Posts

als ik wil multiplayeren (deathmatch) dan duurt het dikwijls zeer lang vooraleer het start omdat er een paar zijn die niet op X drukken. dit stoort mij al enorm maar dat kan ik nog aanvaarden. wanneer ik uiteindelijk in een spel zit, dan is het bijna altijd al na 1 of 2 minuten gedaan. er komt dan op: only player remaining. nochtans zitten er op die moment 10 man in de map ofzo. zeer ambetant.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik wil multiplayeren (deathmatch) dan duurt het dikwijls zeer lang vooraleer het start omdat er een paar zijn die niet op X drukken. dit stoort mij al enorm maar dat kan ik nog aanvaarden. wanneer ik uiteindelijk in een spel zit, dan is het bijna altijd al na 1 of 2 minuten gedaan. er komt dan op: only player remaining. nochtans zitten er op die moment 10 man in de map ofzo. zeer ambetant.

Kun je mij vertellen wat je NAT-type is?

Misschien dat het daaraan ligt ;)

Hoe kun je je NAT-type zien?

  • Druk als je in-game zit op het Playstation Logo op je controller.
  • Navigeer vervolgens naar Instellingen (met het Gereedsschapskist-icoontje).
  • Scroll vervolgens helemaal naar beneden tot je bij Netwerkinstellingen komt.
  • Druk vervolgens op het kruisje op je Controller, je zult nu in het Netwerk-menu komen.
  • Druk vervolgens op Instellingen en verbindingsstatus.
  • Nu zul je een overzicht krijgen van je Netwerkinstellingen en de status van de verbinding tot het Netwerk.
  • Scroll vervolgens helemaal naar beneden tot je bij de categorie NAT-type komt.
  • Rechts daarvan zal dan Type # staan. (# staat voor het nummer van het NAT-type wat word gebruikt.)
  • Geef vervolgens je NAT-type hier in dit topic door en misschien kunnen wij jou dan helpen ;)

- Haakon

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nat-type 2, maar heb geen flauw idee wat dit is. ik heb draadloos internet, en dit werkt over het algemeen zeer goed (sterkte: 85%,downloaden gebeurt zeer snel, bij motorstorm pacific rift geen problemen, bij fifa 08 wel wa lag wat wel ambetant is).

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nat-type 2, maar heb geen flauw idee wat dit is. ik heb draadloos internet, en dit werkt over het algemeen zeer goed (sterkte: 85%,downloaden gebeurt zeer snel, bij motorstorm pacific rift geen problemen, bij fifa 08 wel wa lag wat wel ambetant is).

Hmm, NAT type 2 is juist het ideaalst :o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde probleem.Ik kon eerst altijd probleemloos online game met GTA:IV, maar sinds dat we een nieuwe modem hebben niet meer :duh:

Ik heb Nat Type 2 , UPnP ingeschakeld, en ik wordt nog disconnect.Ik snap het niet, heb alles het ideaalst, alles wat moet zijn(voor zover ik weet) en nog online problemen. Dit heb ik alleen met GTA:IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...