Jump to content

GTA Haas VS Remcconen

Recommended Posts

Geplaatst:

GTA Haas:

De signature valt meteen op, aangezien je felle kleuren hebt gebruikt. De achtergrond ziet er goed uit, en bevat veel variatie wat betreft het gebruik van textures. Ronaldinho doet het altijd goed in signatures, maar ik vind het wel een beetje jammer dat er helemaal niets aan de blending is gedaan, waardoor het lijkt alsof Ronaldinho los staat van de rest van de signature. Ik raad je aan deze blending tutorial van .Levi. eens te proberen, aangezien je je signature er zeker mee kunt verbeteren. Je hebt de kleuren in het midden wat duidelijker gemaakt, zodat Ronaldinho echt centraal staat. De tekst is vrij simpel en ook niet geweldig geplaatst, een gemiste kans als je het mij vraagt.

Remcconen:

Op het eerste gezicht een mooie signature, waarin de render door de lichteffecten goed naar voren komt. Deze is niet ingeblend, maar de effecten die eroverheen gegooid zijn maken dat grotendeels goed. De kleuren sluiten perfect aan op het shirt van Vermaelen, maar dat is eigenlijk een standaard-vereiste. De render op de achtergrond is keurig geplaatst, maar persoonlijk zou ik de 'opacity' daarvan iets lager zetten, aangezien deze nu de aandacht een beetje afleidt. Een tekst is jammer genoeg niet aanwezig, terwijl dat zeker bij dit soort signatures heel mooi staat.

Ik vind het allebei leuke signatures, maar na even wikken en wegen kies ik toch voor de signature van Remcconen, die ik net wat meer een geheel vind vormen. Niettemin wil ik jullie allebei veel succes wensen voor het verdere verloop van de battle. :)

Geplaatst:

Remcconen maakt zijn opwachting in de ranking! Gefeliciteerd! GTA Haas is vooralsnog niet opgenomen in de ranking, dus voor hem veranderd er niets.

Remcconen: +1

GTA Haas: -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...