TomHagen Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Weer eens wat anders. Tips svp. @hieronder: Lettertype is Edwardian Script, zit standaard bij Windows. Bewerkt: 24 januari 2009 door TomHagen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Mooi! Wat is de lettertype? :$ De stroming van de lucht heb je mooi gedaan, effecten zijn erg mooi. Een 10/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Nog iemand met een gepeperde mening? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Mooie Sig, lijkt net of ie door een glazen raam rijd. 9/10 Reageren
SWYV Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 het is wel geen echte Ford Mustang hoor het is een Shelby maar de effecten is anders wel mooi gedaan Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Mooie Sig, lijkt net of ie door een glazen raam rijd. 9/10 Lijkt me logisch dat een raam van glas is Verder is dit een fraai staaltje werk Je hebt we weg goed gesmudged waardoor het echt lijkt alsof het voertuig rijd Wat me wel opvalt is dat de blauwe strepen doorlopen in de Grill. Is dit normaal ? Verder een prachtig werkje 9/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 het is wel geen echte Ford Mustang hoor het is een Shelby maar de effecten is anders wel mooi gedaan Echt niet? Een Shelby Mustang dan? :$ Verder is dit een fraai staaltje werk Je hebt we weg goed gesmudged waardoor het echt lijkt alsof het voertuig rijd Wat me wel opvalt is dat de blauwe strepen doorlopen in de Grill. Is dit normaal ? Verder een prachtig werkje 9/10 Ze lopen niet over de grill, maar tot aan de grill, en dat was al zo ja. Bedankt voor de rates allen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik vind het jammer van die tekst. Je ziet de pixels er goed in terug, wat jammer is aangezien het zo'n beetje de helft van de gehele artwork bedekt. Verder is het allemaal een beetje rommelig en heb ik geen flauw idee wat ik er van moet denken. In ieder geval is het een voldoende waard wanneer je er 5 minuten met volle aandacht naar gaat staren. 6.5/10 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 7.5/10 Mooi gedaan. En ook omdat de Mustangs een van mijn favoriete auto's zijn (ook al is dit een Shelby ). Yippie, 300ste post. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Mooi gedaan maar der staat Ford mustang boven maar op de auto staat SHELBY dus neem ik aan dat het een Shelby GT500 is maar is een zeere mooi plaatje! Reageren
MFCL Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 OWNED, het is geen mustang! Reageren
The Hulk Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Inderdaad mooi gedaan je hebt echt het gevoel dat die rijd 10/10 En welk lettertype is dat? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Lettertype is Edwardian Script staat er in de Hoofdpost. Reageren
The Hulk Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Lettertype is Edwardian Script staat er in de Hoofdpost. Bedankt! (Had niet goed gelezen) Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 OWNED, het is geen mustang! Owned, het is WEL een Mustang! Ontopic: Ziet er mooi uit Tom! Mooie snelheidseffecten enzo. Prachtig font (al heb ik hem niet standaard bij m'n Windows XP? :O). Ik vind 'm mooi, maar niet perfect. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.