End Of The Riot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Het 87ste autosalon in Brussel is al een tijdje aan de gang. Vandaag ben ik er ook geweest. Het thema van dit jaar is: "Lichte bedrijfs-, vrijetijdsvoertuigen en moto's. Ik heb een paar "amateur foto's gemaakt" En deze vond ik wel de mooiste: De opel Insignia!! (Auto van het jaar 2009) Dit is de andere versie: De opel Antara. De Capitiva van Chervolet: Een land rover. Een Lancer sportback van Mitsubishi (Sorry voor de slechte kwaliteit maar ik moest het beeld op dark zetten omdat hij te hard glanst) Hier weet ik de naam niet van. XD De GT-R van Nissan: Deze auto noemen ze de HYPNOS (als je goed binnen kijkt zie je wat ze bedoelen) Ik heb nog foto's maar ik kan niet blijven uploaden. Heb jij mooie foto's of wil je wat kwijt over het autosalon post het hier. Of als je nog wat info nodig hebt. Of als je nog meer foto's wilt zien. btw: ik sta op geen één van deze foto's dus succes met zoeken. Reageren
Dieko Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Mooie kwaliteit foto's Hoeveel megapixel is je camera? Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Je bent ook een auto leek als je de machtige Evo X niet eens herkend... Maar mooie foto's, had graag op de autosalon even rond willen lopen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Mooie kwaliteit foto's Hoeveel megapixel is je camera? 7.2 megapixsels! Full HD. Het is van Sony. Reageren
Dieko Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Mooie kwaliteit foto's Hoeveel megapixel is je camera? 7.2 megapixsels! Full HD. Het is van Sony. Wow! Kan je er ook filmpjes mee maken? Bewerkt: 25 januari 2009 door Dieko Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Mooie kwaliteit foto's Hoeveel megapixel is je camera? 7.2 megapixsels! Full HD. Het is van Sony. Wow! Kan je er ook filmpjes mee maken? Ja maar dat doe ik niet want dan staat mijn kaart snel vol. Reageren
Dieko Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Mooie kwaliteit foto's Hoeveel megapixel is je camera? 7.2 megapixsels! Full HD. Het is van Sony. Wow! Kan je er ook filmpjes mee maken? Ja maar dat doe ik niet want dan staat mijn kaart snel vol. Wil je please een test filmpje maken? Of mag ik de naam weten van je camera? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Mooie kwaliteit foto's Hoeveel megapixel is je camera? 7.2 megapixsels! Full HD. Het is van Sony. Wow! Kan je er ook filmpjes mee maken? Ja maar dat doe ik niet want dan staat mijn kaart snel vol. Wil je please een test filmpje maken? Of mag ik de naam weten van je camera? Dit is hem de DSC-W80: Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Dieko, als je filmpjes wil maken met een camera moet je gewoon een videocamera kopen, fotocamera's kunnen dat over het algemeen voor geen meter, zeker vergeleken met gewone normale camcorders. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Dieko, als je filmpjes wil maken met een camera moet je gewoon een videocamera kopen, fotocamera's kunnen dat over het algemeen voor geen meter, zeker vergeleken met gewone normale camcorders. Ja Fotocamera's zijn moeilijk mee te filmen aangezien ze niet handig zijn om ze stil te houden. Reageren
tjoef Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik ben ook op het autosalon geweest maar heb geen foto's. Ik vond de afdeling van de motors het interessantst, eigenlijk. Reageren
Dieko Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Dieko, als je filmpjes wil maken met een camera moet je gewoon een videocamera kopen, fotocamera's kunnen dat over het algemeen voor geen meter, zeker vergeleken met gewone normale camcorders. Dat weet ik Maar ik ben altijd benieuwd naar de kwaliteit van een camera Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik ben ook op het autosalon geweest maar heb geen foto's. Ik vond de afdeling van de motors het interessantst, eigenlijk. Langs de motors ben ik niet geweest. Ik vond de mini coopers interessanter! Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Mooie foto's,maar dat is helemaal geen landrover . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb gewoon de namen van de nummerbordjes afgelezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.