David22 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Mooie foto's,maar dat is helemaal geen landrover . Het is een Range Rover Alle auto's zien er best vet uit, ik ben benieuwd wat we dit jaar weer op de Rai krijgen. Ik geloof ten minste dat de Rai dit jaar weer komt Ik weet het niet helemaal zeker. Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Het is zeker dat ie komt, maar welke merken er komen is niet zeker. Reageren
gemertenaar Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 die gril van de insignia /drool Reageren
.Senne Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik ben gisteren nog geweest met wat vrienden. Lol gemaakt, en lots of pictures genomen. Wel gsm-kwaliteit. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik ben gisteren nog geweest met wat vrienden. Lol gemaakt, en lots of pictures genomen. Wel gsm-kwaliteit. Als je wilt mag je ze posten. Reageren
Robbie007 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik hoop dat er een stand van Lamborghini is. Reageren
.Senne Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Het autosalon is al lang ten einde, en nee, er was geen lambo stand. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik wil meer pics !!!! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Op verzoek van Whoppwhoop (je hebt een te moeilijke naam) Dit zijn de mooiste de rest zijn niet goed. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Prachtwagens die Citroën en Nissan ! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Op verzoek van Whoppwhoop (je hebt een te moeilijke naam) HALVE GT-R HALVE GT-R Dit zijn de mooiste de rest zijn niet goed. Haha, een halve GT-RxD Wel vet Reageren
GTAspirit Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 ik ben ook geweest ik heb meestal bij de brommers gestaan hihi kheb er ook één gekocht ne suzuki was wel nice dodge's ze volgend jaar ga ik naar het tuning beurs in hoogstraten(belgie) zeg als je ook komt ik zie je daar Reageren
.Senne Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik zal hier wat fotootjes posten, ze zijn GSM-kwaliteit, maar ik ben onder de indruk van m'n 2 mp LG camera'tje Trekt gewoon 1200x1600 foto's, met geweldige kwaliteit. Futuristisch Honda conceptje: Top gear Hilux : Lancer EVO: Dodge Challenger: Hyundai Coupé concept: Als jullie meer willen, post ik er hier nog wel wat. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Wauw seneken dat zijn mooie foto's! :klap: Ik heb alle auto's gezien buiten die motor want ik ben niet langs de motors geweest. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ty, End Of The Riot. Ik en m'n vrienden hebben de eerste ingang genomen, waardoor we in paleis 1 en 2 terecht kwamen, waarin de motors stonden. Er stonden ook een paar prachtstukken, waaronder trikes en van die speciale motors met twee wielen vooraan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.