HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Ik weet niet zeker of het al bekend was maar de GTA IV site van Rockstar Games is geüpdate! Het is maar een hele kleine update hoor maar 2 personen uit The Lost And The Damned zijn nu aan de site toegevoegd met bijbehorende mini-trailer. Het gaat om de volgende personen: Billy Grey - President/Baas van de The Lost Motor Club en Malc - Waarschijnlijk een vriend/ally van de The Lost Motor Club en lid van de Uptown Riders Dat was het weer voor vandaag! Bewerkt: 21 april 2014 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 goed, had ik nog niet opgemerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 goed, had ik nog niet opgemerkt. Ik ook niet, tot ik een kijkje ging nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 ziet er dope uit zo te zien komt er nog veel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 ziet er dope uit zo te zien komt er nog veel aan I hope so Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Was al bekend, maar wel zeker vet! Ik post net iets over "wat jammer dat wij de editor van de pc versie niet hebben" maar wij hebben DLC, dat maakt een hoop goed... Maar goed, voor verdere info zie DIT TOPIC Bewerkt: 25 januari 2009 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo40 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 het is goed dat rockstar nog steeds geld en tijd spendeert aan een spel wat als is uitgekomen want meestal word er daarna niet meer naar omgekeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Nice, en dit had ik net ook ontdekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.