Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Heey, hoe sla je je foto's op die je bij gta iv neemt met je mobiel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 playstation 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Nee, foto's via je mobiel kan je niet opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 hoe krijgen mensen dan al die filmpjes en foto's via de mobiel (via een platform niet via pc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 hoe krijgen mensen dan al die filmpjes en foto's via de mobiel (via een platform niet via pc) Hoe bedoel je? Filmpjes die je op het internet ziet zijn gemaakt via een dazzle, als je dat bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 gewoon die filmpjes die je op youtube ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Een Dazzle is een capture card. Het ziet er zo uit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Een Dazzle is een capture card. Het ziet er zo uit: waar kan je dat downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Een Dazzle is een capture card. Het ziet er zo uit: waar kan je dat downloaden Dat moet je kopen in een winkel. Bewerkt: 24 januari 2009 door Platypus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 wat is een dazzle want ik wil ook mn eigen filmpje maken bij gta IV Een Dazzle is een capture card. Het ziet er zo uit: waar kan je dat downloaden Dat moet je kopen in een winkel. Ik krijg hier echt een slappe lach van :schater: Ik gebruik ook een Dazzle. Hij kost ongeveer 50 euro in een pc winkel,of in de Mediamarkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 wist ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.