Jump to content

Psp

Traser

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van plan een PSP aan te schaffen..

Hebben mensen hier een psp,

En wat zijn de voor en nadelen van een Psp..

Ook als ik een psp koop.

Wat moet ik er dan Zeker bij kopen Qua Accessoires.

Mvg

-Traser

Geplaatst:

Ik heb de PSP, en het is serieus bagger :')

Op het begin zul je nog wel denken dat het een goeie console is. Mede door GTA en alles. Maar er komen haast geen games meer voor uit, want developers willen niks meer uitbrengen ivm al het gedownload.

Er word dus haast nooit meer iets geproduceerd, omdat ze toch alleen maar verlies maken :clown:

En ja, ik heb er dus behoorlijk spijt van :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, opzich is het een technologisch prachtig iets, maar het wordt slecht onderhouden.

En van de games, het is echt niet veel goeds hoor.

Ik heb de PSP al 3 jaar waarvan ik hem de laatste 2 jaar niet eens meer gebruik...

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

Op het begin zul je nog wel denken dat het een goeie console is. Mede door GTA en alles. Maar er komen haast geen games meer voor uit, want developers willen niks meer uitbrengen ivm al het gedownload.

Er word dus haast nooit meer iets geproduceerd, omdat ze toch alleen maar verlies maken :clown:

Maar ik gok dat het bij de DS nog veel erger is, daar gaat het eens veel gemakkelijker(Gedownloade games afspelen), de DS heeft minder functies, of je moet apart er dingen voor kopen wil je een film kijken, muziek luisteren, internetten, etc.

En de DS heeft ook niet echt games waarvan je joepie uitbrult.

Daarnaast lijkt een PSP me beter dan een DS, of zie ik dit verkeerd?

Want zit/zat ook te denken of ik een PSP zou kopen, maar dat is blijkbaar niet zo'n goed idee?

Geplaatst:

Ik heb ook een PSP.

Er komen inderdaad erg weinig games voor uit. Maar als je hem koop dan moet je zeker de GTA-games kopen en God of War - Chains of Olympus. Ik zal ook een USB kabel kopen die tegelijkertijd je psp oplaad en een camera om erop te zetten. Misschien ook nog wel een hoesje en een oplader voor in de auto.

Geplaatst:

Maar ik gok dat het bij de DS nog veel erger is, daar gaat het eens veel gemakkelijker(Gedownloade games afspelen), de DS heeft minder functies, of je moet apart er dingen voor kopen wil je een film kijken, muziek luisteren, internetten, etc.

En de DS heeft ook niet echt games waarvan je joepie uitbrult.

Daarnaast lijkt een PSP me beter dan een DS, of zie ik dit verkeerd?

Want zit/zat ook te denken of ik een PSP zou kopen, maar dat is blijkbaar niet zo'n goed idee?

De PSP is opzich wel beter dan de DS, maar de DSi komt uit ,met ingebouwde camera, en je kunt muziek en films kijken, internetten en er kan een geheugenkaart in ;)

Dus ja, en de DS word zelfs beter onderhouden. Met de PSP is het nog erger. Er worden gewoon haast geen games ervoor gemaakt ;)

Geplaatst:

Gingen we op technologie af dan had de PSP al lang gewonnen. Maar dan hadden de PS3 en 360 de Wii ook al in moeten maken. De PSP heeft zijn goede hardware, maar de DS zijn leuke functies. Er komen weinig games meer voor de PSP uit en er komen geen goede toppers meer, denk ik. De DSi komt over een paar maanden en dan heb de dingen die PSP-Keeper al zei, maar ook een online service net als WiiStore.

Geplaatst:

Ik ben een trotse psp eigenaar. En ik kan hem iedereen aanraden. Als je draadloos internet hebt dan kan je in sommige games tegen iedereen gamen. Je kan er simpel foto's, videos, Muziek en games natuurlijk op afspelen. De internet browser is wel nog oke er zijn genoeg mobiele sites. En ja het is wel jammer dat er niet zoveel games meer op uitkomen. Maar er zijn tot nu toe nog genoeg goede games.

En de PSP gaat z'n comeback nog wel maken.

Geplaatst:

Er komen de laatste tijd dan wel geen leuke spellen voor de psp uit. Maar er zijn ook enorm veel leuke spellen op uitgekomen. Hier slechts een kleine selectie:

- GTA Vice City Stories

- Tekken Dark Ressurection

- WhipeOut Pulse

- MediEvil Ressurection

- Tony Hawk's Underground 2 REMIX

- Medal of Honor Heroes 2

- LoCoRoCo

- Tokobot

- Splinter Cell Essensials

- Burnout Dominator

- Outrun 2006 Coast to Coast

- Worm's Open Warfare

- Fired Up

- Siphoon Filter Dark Mirror

En als je dan gaat lopen zijken dat er niet genoeg games uitkomen moet je eerst maar eens alle bovenstaande uit gaan spelen. En dat zijn dan grotendeels nog exclusive titels. Dan zijn er ook nog titels die op meerdere consoles uitkomen.

En over Accessoires moet je de volgende zeker kopen:

- Memory Card 4gb

- Kabeltje op met de pc te verbinen

- Plastic bescherm hoesje

- Tasje

En als ik je nog een hint mag geven, koop de oude psp. Die ondersteunt Kernell1.50 ;) En je hoeft geen Pandora Baterij te maken.

Geplaatst:

Ook als ik een psp koop.

Mvg

-Traser

Niet kopen. Sony is op dit moment bezig met de PSP2, er zijn al meerdere enquêtes geweest over wat mensen erin willen, er is al een opdracht gegeven aan een fabrikant om een nieuw soort processor te ontwerpen enz. Dus de psp2 komt eraan, ik zou als ik jou was daar gewoon op wachten.

Geplaatst:

Ook als ik een psp koop.

Mvg

-Traser

Niet kopen. Sony is op dit moment bezig met de PSP2, er zijn al meerdere enquêtes geweest over wat mensen erin willen, er is al een opdracht gegeven aan een fabrikant om een nieuw soort processor te ontwerpen enz. Dus de psp2 komt eraan, ik zou als ik jou was daar gewoon op wachten.

Word die backward comptable?

Geplaatst:

Ook als ik een psp koop.

Mvg

-Traser

Word die backward comptable?

Er is behalve dat hij er komt nog vrijwel niets over bekend.

Geplaatst:

Ik heb ook een psp gekregen toen die net uit was.

Nadelen:

Die vercrackte hold/power knop, daar heb ik zo'n hekel aan (mensen met een psp begrijpen wat ik bedoel).

Er worden weinig games meer voor uitgebracht.

Het geluid wat er uit komt is nou niet echt wat ik noem mooi geluid, en al helemaal niet hard.

Voordelen:

Alles behalve de eerder genoemde dingen.

Overall:

Ik vindt het persoonlijk wel een vet ding :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...