GTA-Freak2 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik had zonet zin voor nog een uurtje COD: WaW te spelen, maar dat is helaas niet doorgegaan. Ik ben dit weekend bij m'n pa, en daar staat een andere PS3 dan dat ik anders altijd op game bij m'n thuis. Geen probleem dacht ik, ik log eventjes in op PSN met m'n eigen account en binnen een paar minuutjes ben ik aan het gamen, helaas kreeg ik deze foutmelding: Je kan niet inloggen met iemand anders zijn aanmeldings-id (emailadres). Betekent dit dat de volgende keer als ik op iemand anders z'n PS3 wil gamen dat ik dan mijzelf eerst moet uitloggen op m'n eigen PS3 voordat ik op een andere PS3 kan inloggen, of ligt het probleem ergens helemaal anders? Hopelijk weten jullie het mij te vertellen.. ^^ Reageren
FerryN Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik had zonet zin voor nog een uurtje COD: WaW te spelen, maar dat is helaas niet doorgegaan. Ik ben dit weekend bij m'n pa, en daar staat een andere PS3 dan dat ik anders altijd op game bij m'n thuis. Geen probleem dacht ik, ik log eventjes in op PSN met m'n eigen account en binnen een paar minuutjes ben ik aan het gamen, helaas kreeg ik deze foutmelding: Je kan niet inloggen met iemand anders zijn aanmeldings-id (emailadres).Betekent dit dat de volgende keer als ik op iemand anders z'n PS3 wil gamen dat ik dan mijzelf eerst moet uitloggen op m'n eigen PS3 voordat ik op een andere PS3 kan inloggen, of ligt het probleem ergens helemaal anders? Hopelijk weten jullie het mij te vertellen.. ^^ Moet je dan niet een nieuwe profiel maken, en daar je huidige emailadres met wachtwoord invullen? Want dat kan het best wel eens zijn, probeer dat anders, denk dat het dan wel werkt. Veel suc6. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Moet je dan niet een nieuwe profiel maken, en daar je huidige emailadres met wachtwoord invullen?Want dat kan het best wel eens zijn, probeer dat anders, denk dat het dan wel werkt. Veel suc6. Bedankt voor de reactie, maar ik denk niet dat dit de oplossing is. Naar mijn weten krijg je dan de foutmelding dat dit emailadres al gebruikt is geweest of iets in die richting. Zou het er gewoon niet aan kunnen liggen dat ik mij de volgende keer thuis moet afmelden vooraleer ik op een andere PS3 kan inloggen? Bewerkt: 25 januari 2009 door GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.