KoenKucharek Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 hoe krijg ik handschoenen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 voor zover ik weet niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Handschoenen krijgen is onmogelijk. Dit zit niet in het spel. Dit is op alle versies zo, de playstation 3 versie, xbox360 versie en de PC versie. Je zult het dus moeten doen zonder handschoenen. @Hieronder: Goede vraag, maar in het spel kan dat niet. Bewerkt: 25 januari 2009 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo40 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Handschoenen krijgen is onmogelijk. Dit zit niet in het spel. Dit is op alle versies zo, de playstation 3 versie, xbox360 versie en de PC versie. Je zult het dus moeten doen zonder handschoenen. waarom heeft nico dan altijd op die afbeelding ( bij het laden) wel handschoenen aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Kijk eens aan. Finger Gloves Bewerkt: 25 januari 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo40 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 nice !! ik ga hem misschien ook nog toepassen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.