Jump to content

Gta vice city vista hij start niet op

preshantram

Recommended Posts

Probeer Vice City eens als Administrator uit te voeren. Dit doe je zo bij Gta SA en andere programma's:

[_KoE_Mzungu:]

Doordat bepaalde mappen een (extra) beveiliging hebben, waaronder de map 'Program Files', met het besturingssysteem Windows Vista volgt hieronder een oplossing die kan helpen om GTA:SA werkend te krijgen. Overigens gelden bovenstaande aanbevelingen van BrokenTable natuurlijk ook voor PC's met Vista. Om voorbij de beveiliging van de map 'Program Files' te komen, de map waarin ook de map 'Rockstar Games\GTA San Andreas' staat, is het nodig om GTA:SA te starten met 'Administrator rechten':

• klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA:SA en kies 'Eigenschappen'
  • selecteer het derde tabblad 'Compatibiliteit' en vink het vakje aan bij 'Bevoegdheidsniveau', naast dit vakje staat: 'Dit programma als Administrator uitvoeren'
  • klik daarna op de knoppen [Toepassen] en [OK]

Vanaf nu moeten ook alle GTA:SA gerelateerde programma's zoals carspawners en SAMA op dezelfde manier ingesteld worden, anders zullen zij niet kunnen werken met het spel.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

idd....klik op het orginele bestand (dus NIET de snelkoppeling op je bureaublad) ff op de rechtermuisknop...ga naar 'compabiliteit' en selecteer run as / draai als Windows XP.

Meestal staat deze in C:\Program Files\Gta Vice City of zoiets (pak wel het *.exe bestand!!!!!) ....weet zo niet precies....ik heb deze iig in een eigen map aangemaakt.

Bewerkt: door gtavcsky
Delen op andere websites

idd....klik op het orginele bestand (dus NIET de snelkoppeling op je bureaublad) ff op de rechtermuisknop...ga naar 'compabiliteit' en selecteer run as / draai als Windows XP.

Meestal staat deze in C:\Program Files\Gta Vice City of zoiets (pak wel het *.exe bestand!!!!!) ....weet zo niet precies....ik heb deze iig in een eigen map aangemaakt.

Waarom niet op je bureaublad? Daar werkt het net zo goed, en precies hetzelfde.

Delen op andere websites

Waarom niet op je bureaublad? Daar werkt het net zo goed, en precies hetzelfde.

Ok....ik heb het eens geprobeerd met n andere game maar gaf geen kick....totdat ik de *.exe file veranderde in xp sp 2. dat bleek destijd de oplossing te zijn, maar als de snelkoppeling werkt...ok! :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...