recromancer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hoi, ik heb Gta IV foor Ps3, zodra ik online ga, ga ik gewoon spele zonder problemen, en ik had een vraagje? hoe kan ik bij iemand in de auto, beetje domme vraag -recromancer- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 De knop om in te stappen een paar seconden in gedrukt houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Je moet de groene driehoek drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 De knop om in te stappen een paar seconden in gedrukt houden? dee ik maar ik probeerr nog wel althans Thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 De knop om in te stappen een paar seconden in gedrukt houden? dee ik maar ik probeerr nog wel althans Thx Dan zal het waarschijnlijk komen omdat je in een Deathmatch zit of in een spel waarbij je elkaars vijand bent, waarbij je dus niet gewoon naast je tegenstander zal zitten in het voertuig, maar dan zal je hem eruit sleuren en zal jij de besturing over nemen. Als je dan bij een Team spel of bij Free Mode bij iemand in de auto wilt zitten zal dit wel gaan (behalve als het het vijandige team is in wiens voertuig je wilt zitten). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.