delkash Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 hallo iedreen ik wil graag auto`s in gta san andreas zeten ik weet wel hoe maar door die img tool kom ik niet ver elkeer dat ik gta3.img open komt er Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Probeer eens MultiImg 2.0.2.0. Misschien werkt het hier wel mee. Reageren
delkash Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Probeer eens MultiImg 2.0.2.0.Misschien werkt het hier wel mee. nee dan komt er ook zo melding ik denk dat het aan me gta3.img licht kan ik een andere gta3.img downloaden ofzo wand ik heb me game al 3keer opnieuw geinstallird Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Probeer eens MultiImg 2.0.2.0.Misschien werkt het hier wel mee. nee dan komt er ook zo melding ik denk dat het aan me gta3.img licht kan ik een andere gta3.img downloaden ofzo wand ik heb me game al 3keer opnieuw geinstallird GTA3.img is ongeveer 1 GB groot, dus je kunt hem niet downloaden. Maar misschien heb je versie 2.0 van GTA San Andreas. In dat geval moet je hem downgraden: >>>Klik<<< Grtz RD Reageren
Beagle Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ookal heb je V2 van GTA SA, dan nog krijg je dit bericht niet. Deze foutmelding betekent dat je GTA3.IMG kapot is. Herinstalleer SA en probeer het opnieuw Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ookal heb je V2 van GTA SA, dan nog krijg je dit bericht niet. Deze foutmelding betekent dat je GTA3.IMG kapot is. Herinstalleer SA en probeer het opnieuw Hij/zij heeft al 3 opnieuw geïnstalleerd, kijk maar in zijn/haar tweede post. Reageren
Beagle Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Probeer eens naar je map van Rockstar Games te gaan, dan naar Eigenschappen, en dan het vinkje alleen-lezen uitvinken en op OK te drukken Reageren
delkash Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 nog niet gelukt :N:N is er geen andreas maneer om mods te platsen zonder die img tool en die sami die sami is egt NIET goed Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 nog niet gelukt :N:Nis er geen andreas maneer om mods te platsen zonder die img tool en die sami die sami is egt NIET goed Voor wapens en auto's heb ik een manier. GGMM (GTA Garage Mod Manager) Ik gebruik hem zelf ook, heel goed programma. Grtz RD Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Ik kan straks wel eens de GTA3.img uploaden op mijn host maar dan blijft het maximaal tot negen uur vanavond staan... En is je SA Root Map (inclusief submappen) op Alleen lezen? Bewerkt: 25 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik kan straks wel eens de GTA3.img uploaden op mijn host maar dan blijft het maximaal tot negen uur vanavond staan... En is je SA Root Map (inclusief submappen) op Alleen lezen? Lezen is een vak-apart... Hierboven zegt hij net duidelijk dat hij dat al gedaan heeft, echter was dat tevergeefs. Succes trouwens met uploaden, 894 MB groot. Heb je trouwens wel 'Toepassen op alle submappen en bestanden' gekozen, nadat je het vinkje hebt weggehaald en op 'OK' hebt gedrukt. Volgende keer zal het vinkje er wel weer staan, dit zou echter geen invloed moeten hebben. Over het met V2 gedoe en kapotte 'gta3.img', is dat niet gewoon lariekoek? V2 heeft alleen invloed op je spel, en die foutmelding heeft te maken met het feit dat je 'gta3.img' niet kunt openen. Reageren
delkash Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 maar is er geen manier om gta3.img te repereren ofzo Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 maar is er geen manier om gta3.img te repereren ofzo Volgens mij zijn alle mogelijke oplossing nu gegeven. Heb je GTA San Andreas in de winkel gekocht? Reageren
delkash Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 ja tuurlijk bij E-plaza Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 ja tuurlijk bij E-plaza Oke, want als je hem illegaal had gedownload had dit probleem daardoor kunnen komen. Heb je GGMM al geprobeerd? Grtz RD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.