Arjen Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 en hoe zo het grafisch met de XBOX gesteld zijn??weet iemand dat :unsure: Beter als op de PS2 iig. PC versie zal altijd nog de beste graphics hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 en hoe zo het grafisch met de XBOX gesteld zijn??weet iemand dat :unsure: Beter als op de PS2 iig. PC versie zal altijd nog de beste graphics hebben. ok thanks maar de grafische kant van het spel op de PC ligt in handen van je grafische kaart :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Ik ga hem zeker kopen. Van mij hoeft er niets aan veranderen. De screenshots zijn prachtig,dus het is zeker omhoog gegaan op Grafisch gedeelte.(logisch) Ik wil hem zeker niet missen voor op de PC,kan ik screens maken via PC dat gaat ook makkelijker dan via de PS2. En dan komen er mods uit en waarschijnlijk terug MTA. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 aan de ene kant vind ik sanandreas voor de ps2 al goed genoeg maar aan andere kant vind ik sanadreas voor de pc wel mooier en er zijn meer dingen te doen dus ik weet niet of ik sanandreas voor de pc ga kopen alle missies zijn het zelfde en dat is dan super saai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 aan de ene kant vind ik sanandreas voor de ps2 al goed genoeg maar aan andere kant vind ik sanadreas voor de pc wel mooier en er zijn meer dingen te doen dus ik weet niet of ik sanandreas voor de pc ga kopen alle missies zijn het zelfde en dat is dan super saai. Denk aan de mods en MTA. En nu kan je makkelijker screenshots nemen. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 aan de ene kant vind ik sanandreas voor de ps2 al goed genoeg maar aan andere kant vind ik sanadreas voor de pc wel mooier en er zijn meer dingen te doen dus ik weet niet of ik sanandreas voor de pc ga kopen alle missies zijn het zelfde en dat is dan super saai. Denk aan de mods en MTA. En nu kan je makkelijker screenshots nemen. B) ja dat is wel weer handiger voor sanadreas voor de pc dan sanadreas op de ps2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Voor meer info over de SA PC-versie. Bekijk GTAGames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Heb het net op GTAGAMES.nl gezien. Maar als je naar de Xbox screenshots kijkt dan zie je dat de graphics beter zijn dan de ps2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Tuurlijk ga ik hem halen...En ik vind hem goed zoals hij is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Otis B Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Zou je eigenlijk voor San Andreas dezelfde (auto-) downloads kunnen gebruiken als Vice City?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Zou je eigenlijk voor San Andreas dezelfde (auto-) downloads kunnen gebruiken als Vice City?? Daar zou ik helemaal niet op rekenen. De skins zullen volgens mijn niet meer werken want je hebt een andrre character. En de auto's van SA en VC verschillen wel een beetje,en volgens mij zijn die mods ook alleen maar gemaakt voor Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 het zou wel kunnen, zolang het hetzelfde bestand is (dff), je kunt tenslotte ook de auto's uit gta3 in vc zetten. Skins zullen idd niet meer werken omdat de models een andere vorm hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 nee dat zijn 8 cds die je moet instaleren en daar heb ik geen zin in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 ik koop hem voor de pc om dat ik hem daar ook op wil uitspellen en voor modding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 ik ga sanandreas ook kopen voor de pc want ik vind de graphics van de pc mooier dan de ps2 en ik weet niet zeker maar er komen ook nieuwe tatoos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.