AOSY86 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ik ga ceker kopen voor PC , verschiel tussen PS2 versie en PC = grafisch / meer mogelijkheden zoals mods / patch enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ik ga ceker kopen voor PC , verschiel tussen PS2 versie en PC = grafisch / meer mogelijkheden zoals mods / patch enz. Ik betwijfel het zeer of er wel een patch komt voor San Andreas. Een ding waar iedereen het met me waarschijnlijk over eens is, is dat Rockstar Games (bijna) altijd, zeer goede kwaliteit afleverd. Er was wel een patch voor Vice City, maar dat was alleen i.v.m de videokaarten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juiced Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 ik koop hem niet voor de pc maar voor de xbox mooie screenz:D hoopelijk komen er geen bugs in voor,misgien wel maar laten we hopen dat er weinig zijn:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ik ga hem niet kopen op de pc. Ik vind het niet echt nodig dat je hem koopt als je hem al hebt op depx2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 ja das waar ! maar GTA SA (pc) versie wordt het mooiste van alle drie ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 ja das waar ! maar GTA SA (pc) versie wordt het mooiste van alle drie ! dat kan je nog niet zeggen maar ik geloof ook dat hij de beste word maar je weet het noooit zeker. Het word waarschijnlijk wel leuker met mods en zo en natuurlijk MTA. Ik ga hem zeker kopen. Wel een beetje dom om te zeggen dat er mooiere trainrails moeten komen want dan kan je alles wel veranderen. Bijv: er moeten mooiere vissen komen of mooier gras of de ramen moeten mooier dan kan je elk detail wel mooier maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 jawel dat zijn ook belangrijke punte ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 alles blijft bij hetzelfde hoor :huh: al1 de graphics worde opgepoetst en wat met de mp3 station dan (die je zelf kan make nu langs de bestaande) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Ik ga hem zeker kopen op de PC ook al heb ik hem ook op de PS2 :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Zeker wel! PC vindk lekkerder gamen dan op een console, maarja dat is een kwestie van smaak. Nog ongeveer 2 weken en dan istie er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 mja... niet aankomende vrijdag maar die vrijdag daarna is het 10 juni en dan kunnen jullie hem op de PC kopen... wat ik altans ook ga doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 JAh eindelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Ik ga het zeker kopen! Voor de pc is het veel beter.(niet beter maar de hep je het voor je gezicht) MTA ben ik ook benieuwd Hopelijk €50 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Jah ik ben ook heel benieuw wat het MTA team zal doen want SA is wel een hele grote staat zullen ze het in drie aparte steden weer doen in MTA?? Dus Los Santos, San Fierro en Las Venturas ik denk het niet want dat zal wel heel groot worden voor multiplayer maar je weet maar nooit. Maar het zal wel even duren tot MTA het klaar heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 jep... maar ik denk wel dat je in alle steden kunt met MTA... bij VC is dat ook zo he? I CAN'T WAITING ANYMOREEE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.