Yohan Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 jep... maar ik denk wel dat je in alle steden kunt met MTA... bij VC is dat ook zo he? I CAN'T WAITING ANYMOREEE Alleen is VC veel kleiner dan SA.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 jep... maar ik denk wel dat je in alle steden kunt met MTA... bij VC is dat ook zo he? I CAN'T WAITING ANYMOREEE Alleen is VC veel kleiner dan SA.. hoeveel x is SA groter dan vc ? + sommige mensen zeggen dat het kwartier duurt van eene stad naar een andere (dat geloof ik nie echt, miscien wel 5 minutjes maar 15 ooo nooo :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Naja, met een motor/auto ben je heus wel even bezig hoor. Met een vliegtuigje kost het 2 á 3 minuutjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 oke thanx maar met auto reizen is het leuker denk ik. (soms ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 jep... lekker de frisse lucht inademe :rolleyes: of lekker op de motor lijkt mij ook niet verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Ik vraag het me nog steeds af dat ze de hele staat doen, meschien wel maar het word wel moeilijk denk ik, owjah voor de mensen met GTA VC MTA 0.5.5 zit nu 87 procent dus nog ff wachte maar als hij klaar is is SA al uit denk ik of ze gaan nog heel snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 tja... wie weet het, ik in ieder geval niet maar ja net zoals in Vice City laten ze de meeste auto's weg maar toch lijkt met me toffer in een grote stad of staat te battleën Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 jah dat wel maar als je achter iemand aan zit en hij probeert te vluchten dan krijfg je hem bijna nooit Maar het zou wel vet zijn maar eigenlijk zouden er dan ook nog gangs ofzo moeten zijn dan is er wat meer achtiviteit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) dat klopt... dat is ook wel weer zo als ze de gangs er in laten wordt tenminste iedereen afgeknalt B) en het probleem is dat San Andreas te groot is... het is wel leuk zo maar net wat Redman zegt dat je elkaar moelijk kan pakken Bewerkt: 28 mei 2005 door MegaTech Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 dat moet echt wel want je weet hoe groot SA is je moet ook bedenken er komen vast ook boten en vliegtuigen hoe moet je dan ooit iemand pakken snap je dus daar zal het MTA team iets heel goeds op moeten bedenken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 jep... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 of Kyeman maakt nog een bete multiplay ze zijn er al lang mee bezig mta nog niet denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 goed nieuws toch? of nou ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 JAh tuurlijk goed nieuws meschien word het wle de MTA killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.