Jump to content

GTA SA PC.


Cool Hand

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    8

  • MegaTech

    7

  • AOSY86

    5

  • Yohan

    4

jep... maar ik denk wel dat je in alle steden kunt met MTA... bij VC is dat ook zo he?

I CAN'T WAITING ANYMOREEE :D

Alleen is VC veel kleiner dan SA.. ;)

hoeveel x is SA groter dan vc ? + sommige mensen zeggen dat het kwartier duurt van eene stad naar een andere (dat geloof ik nie echt, miscien wel 5 minutjes maar 15 ooo nooo :lol: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag het me nog steeds af dat ze de hele staat doen, meschien wel maar het word wel moeilijk denk ik, owjah voor de mensen met GTA VC MTA 0.5.5 zit nu 87 procent :D dus nog ff wachte maar als hij klaar is is SA al uit denk ik of ze gaan nog heel snel

Link to comment
Delen op andere websites

jah dat wel maar als je achter iemand aan zit en hij probeert te vluchten dan krijfg je hem bijna nooit :(

Maar het zou wel vet zijn maar eigenlijk zouden er dan ook nog gangs ofzo moeten zijn dan is er wat meer achtiviteit

Link to comment
Delen op andere websites

dat klopt... dat is ook wel weer zo

als ze de gangs er in laten wordt tenminste iedereen afgeknalt B)

en het probleem is dat San Andreas te groot is... het is wel leuk zo maar net wat Redman zegt dat je elkaar moelijk kan pakken

Bewerkt: door MegaTech
Link to comment
Delen op andere websites

dat moet echt wel want je weet hoe groot SA is je moet ook bedenken er komen vast ook boten en vliegtuigen hoe moet je dan ooit iemand pakken snap je dus daar zal het MTA team iets heel goeds op moeten bedenken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...