GRIMreaper Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Kun je nog in andere vliegtuigen dan een verdomde helikopter..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Nee, dit is al vanaf het begin bekend. Wie weet kan het (nu of later) met een modificatie, maar zonder mods is het niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.stickz Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Kun je nog in andere vliegtuigen dan een verdomde helikopter..? NEE als je de zoekfunctie heb gebreuikt kon je dat al in een van de 500 andere topics zien met deze vraag en op WIKIGTA EDIT: sh*t net te laat Bewerkt: 25 januari 2009 door Mr.stickz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Nee, dit is al vanaf het begin bekend. Wie weet kan het (nu of later) met een modificatie, maar zonder mods is het niet mogelijk. Jazeker! Het kan zéker met mods. En niet eens met dll-mods. Gewoon in de handling files rondzoeken en wat klooien, en dan heb je een vliegbare auto. Als iemand nou van een auto een vliegtuigmodel maakt met goede dummies heb je een vliegtuig. Niet met de goede animaties, maar toch. Vliegtuig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo40 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diaz070 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken uhm wat praat jij nou weer voor een onzin, er is nergens door rockstar bekend gemaakt dat het in tokyo afspeelt en laatstaan jij hebt et al over de vliegtuigen wie heeft dat verzonnen je moet geen onzin vertellen Bewerkt: 25 januari 2009 door Diaz070 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken uhm wat praat jij nou weer voor een onzin, er is nergens door rockstar bekend gemaakt dat het in tokyo afspeelt en laatstaan jij hebt et al over de vliegtuigen wie heeft dat verzonnen je moet geen onzin vertellen Tokyo street wat een grap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken Er is nog helemaal niks bekend over de volgende gta.Vliegtuigen zitten er niet in omdat er maar 1 vliegveld is in heel liberty city en je in paar seconden aan de andere kant van de stad bent.Btw die helicopters zijn tog leuk? Bewerkt: 25 januari 2009 door danoontje_nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Helicopters zijn leuk, maar ik mis toch wel de Straaljagers uit SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Maar veel 'plaats' om met een vliegtuig te vliegen is er ook niet, met een heli kun je nog tussen de straten vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Zou wel leuk zijn geweest als er een dodo in had gezeten met normale vleugels. Kon je ook door de straten vliegen en stunts doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo40 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken uhm wat praat jij nou weer voor een onzin, er is nergens door rockstar bekend gemaakt dat het in tokyo afspeelt en laatstaan jij hebt et al over de vliegtuigen wie heeft dat verzonnen je moet geen onzin vertellen Tokyo street wat een grap hoezo ben ik zomaar wat onzin zeg zie dit : Een paar dagen geleden was er een gerucht dat de opvolger van de veelgeprezen game Grand Theft Auto IV misschien dit jaar nog een vervolg zou krijgen. Volgens het gerucht zou deze nieuwe game, Grand Theft Auto V, zich afspelen in Tokyo. Vandaag heeft Rockstar North bevestigd dat dit slechts een gerucht is en dat nog helemaal niets zeker is. Dat het spel zich in Tokyo af zou spelen wordt door het bedrijf een wilde gok genoemd die nergens op gebaseerd lijkt te zijn. Rockstar's vice president van product development Jeronimo Barrera meldde nog dat we niet verbaasd moeten opkijken als er dit jaar nog nieuwe content uitkomt voor het huidige GTA IV. Voorlopig staan er 2 packs met nieuwe content op de planning die alleen voor de Xbox 360 te downloaden zullen zijn. Deze extra content zou volgens Barrera een experiment zijn. "If successful, it could mean an extended stay in Liberty City before finding a new home for the series" aldus Barrera. Wellicht dus eerst nog meer downloadable content en uitbreidingen voordat we GTA V kunnen verwachten en zie dit eens : http://www.youtube.com/watch?v=bnfKIuCHAlU en nu jij weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken uhm wat praat jij nou weer voor een onzin, er is nergens door rockstar bekend gemaakt dat het in tokyo afspeelt en laatstaan jij hebt et al over de vliegtuigen wie heeft dat verzonnen je moet geen onzin vertellen Tokyo street wat een grap hoezo ben ik zomaar wat onzin zeg zie dit : Een paar dagen geleden was er een gerucht dat de opvolger van de veelgeprezen game Grand Theft Auto IV misschien dit jaar nog een vervolg zou krijgen. Volgens het gerucht zou deze nieuwe game, Grand Theft Auto V, zich afspelen in Tokyo. Vandaag heeft Rockstar North bevestigd dat dit slechts een gerucht is en dat nog helemaal niets zeker is. Dat het spel zich in Tokyo af zou spelen wordt door het bedrijf een wilde gok genoemd die nergens op gebaseerd lijkt te zijn. Rockstar's vice president van product development Jeronimo Barrera meldde nog dat we niet verbaasd moeten opkijken als er dit jaar nog nieuwe content uitkomt voor het huidige GTA IV. Voorlopig staan er 2 packs met nieuwe content op de planning die alleen voor de Xbox 360 te downloaden zullen zijn. Deze extra content zou volgens Barrera een experiment zijn. "If successful, it could mean an extended stay in Liberty City before finding a new home for the series" aldus Barrera. Wellicht dus eerst nog meer downloadable content en uitbreidingen voordat we GTA V kunnen verwachten en zie dit eens : http://www.youtube.com/watch?v=bnfKIuCHAlU en nu jij weer Zoals er staat is het gerucht en dat het nog helemaal niet zeker is,De maker van het filmpje heeft er ook vliegtuigen in gestopt van flight stimulator. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo40 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Zoals er staat is het gerucht en dat het nog helemaal niet zeker is,De maker van het filmpje heeft er ook vliegtuigen in gestopt van flight stimulator. sorry dat was info die ik nog niet had meegekregen... en dat van : en nu jullie weer ging niet over jou hoor danoontje_nl Bewerkt: 28 januari 2009 door halllo40 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Weet ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.