Jump to content

vliegtuigen...


GRIMreaper

Recommended Posts

Kun je nog in andere vliegtuigen dan een verdomde helikopter..?

NEE als je de zoekfunctie heb gebreuikt kon je dat al in een van de 500 andere topics zien met deze vraag en op WIKIGTA :duh:

EDIT: sh*t net te laat :puh:

Bewerkt: door Mr.stickz
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit is al vanaf het begin bekend. :)

Wie weet kan het (nu of later) met een modificatie, maar zonder mods is het niet mogelijk.

Jazeker! Het kan zéker met mods. En niet eens met dll-mods. Gewoon in de handling files rondzoeken en wat klooien, en dan heb je een vliegbare auto. Als iemand nou van een auto een vliegtuigmodel maakt met goede dummies heb je een vliegtuig. Niet met de goede animaties, maar toch. Vliegtuig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee

of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller

wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken

Link to comment
Delen op andere websites

sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee

of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller

wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken

uhm wat praat jij nou weer voor een onzin, er is nergens door rockstar bekend gemaakt dat het in tokyo afspeelt en laatstaan jij hebt et al over de vliegtuigen wie heeft dat verzonnen :duh:

je moet geen onzin vertellen

Bewerkt: door Diaz070
Link to comment
Delen op andere websites

sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee

of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller

wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken

uhm wat praat jij nou weer voor een onzin, er is nergens door rockstar bekend gemaakt dat het in tokyo afspeelt en laatstaan jij hebt et al over de vliegtuigen wie heeft dat verzonnen :duh:

je moet geen onzin vertellen

Tokyo street wat een grap :Y

Link to comment
Delen op andere websites

sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee

of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller

wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken

Er is nog helemaal niks bekend over de volgende gta.Vliegtuigen zitten er niet in omdat er maar 1 vliegveld is in heel liberty city en je in paar seconden aan de andere kant van de stad bent.Btw die helicopters zijn tog leuk? :tu:

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee

of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller

wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken

uhm wat praat jij nou weer voor een onzin, er is nergens door rockstar bekend gemaakt dat het in tokyo afspeelt en laatstaan jij hebt et al over de vliegtuigen wie heeft dat verzonnen :duh:

je moet geen onzin vertellen

Tokyo street wat een grap :Y

hoezo ben ik zomaar wat onzin zeg zie dit :

Een paar dagen geleden was er een gerucht dat de opvolger van de veelgeprezen game Grand Theft Auto IV

misschien dit jaar nog een vervolg zou krijgen. Volgens het gerucht zou deze nieuwe game,

Grand Theft Auto V, zich afspelen in Tokyo.

Vandaag heeft Rockstar North bevestigd dat dit slechts een gerucht is en dat nog helemaal niets zeker is.

Dat het spel zich in Tokyo af zou spelen wordt door het bedrijf een wilde gok genoemd die nergens op gebaseerd lijkt te zijn.

Rockstar's vice president van product development Jeronimo Barrera meldde nog dat we niet verbaasd moeten opkijken als er dit jaar nog nieuwe content uitkomt voor het huidige GTA IV. Voorlopig staan er 2 packs met nieuwe content op de planning die alleen voor de Xbox 360 te downloaden zullen zijn. Deze extra content zou volgens Barrera een experiment zijn. "If successful, it could mean an extended stay in Liberty City before finding a new home for the series" aldus Barrera. Wellicht dus eerst nog meer downloadable content en uitbreidingen voordat we GTA V kunnen verwachten

en zie dit eens : http://www.youtube.com/watch?v=bnfKIuCHAlU

en nu jij weer

Link to comment
Delen op andere websites

sommige vliegtuigen zijn gewoon 1 op 1 gecopieerd uit san andreas op een ding na je kunt er niet in vliegen ... dan denk ik copieer dat gewoon mee

of denk ik laat dan wel zo dat je met een vliegtuig mee kunt vliegen net zoals bij een taxi alleen dan duurder en sneller

wel bekend is dat in gta tokyo streets wel vliegtuigen komen en je mischien tijdens het vliegen kunt rondkijken

uhm wat praat jij nou weer voor een onzin, er is nergens door rockstar bekend gemaakt dat het in tokyo afspeelt en laatstaan jij hebt et al over de vliegtuigen wie heeft dat verzonnen :duh:

je moet geen onzin vertellen

Tokyo street wat een grap :Y

hoezo ben ik zomaar wat onzin zeg zie dit :

Een paar dagen geleden was er een gerucht dat de opvolger van de veelgeprezen game Grand Theft Auto IV

misschien dit jaar nog een vervolg zou krijgen. Volgens het gerucht zou deze nieuwe game,

Grand Theft Auto V, zich afspelen in Tokyo.

Vandaag heeft Rockstar North bevestigd dat dit slechts een gerucht is en dat nog helemaal niets zeker is.

Dat het spel zich in Tokyo af zou spelen wordt door het bedrijf een wilde gok genoemd die nergens op gebaseerd lijkt te zijn.

Rockstar's vice president van product development Jeronimo Barrera meldde nog dat we niet verbaasd moeten opkijken als er dit jaar nog nieuwe content uitkomt voor het huidige GTA IV. Voorlopig staan er 2 packs met nieuwe content op de planning die alleen voor de Xbox 360 te downloaden zullen zijn. Deze extra content zou volgens Barrera een experiment zijn. "If successful, it could mean an extended stay in Liberty City before finding a new home for the series" aldus Barrera. Wellicht dus eerst nog meer downloadable content en uitbreidingen voordat we GTA V kunnen verwachten

en zie dit eens : http://www.youtube.com/watch?v=bnfKIuCHAlU

en nu jij weer

Zoals er staat is het gerucht en dat het nog helemaal niet zeker is,De maker van het filmpje heeft er ook vliegtuigen in gestopt van flight stimulator. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals er staat is het gerucht en dat het nog helemaal niet zeker is,De maker van het filmpje heeft er ook vliegtuigen in gestopt van flight stimulator. ;)

sorry dat was info die ik nog niet had meegekregen... en dat van : en nu jullie weer ging niet over jou hoor danoontje_nl

Bewerkt: door halllo40
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...