Jump to content

Gta San Andreas Multiplayer werkt niet :S


RandyvanEssen

Recommended Posts

Hallo,

Sinds een tijdje werkt mijn Multiplayer niet meer van San Andreas. Mijn versie is v0.2.X.

Als ik een server start, Dan start het standaard spel San Andreas gewoon. Maar geen multiplayer! Hoe kan ik dit oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je versie 1.0 van san andreas?

Nee, 2.0. Maar ik heb dit probleem al opgelost met het lezen van dit forum, Ik was iemand tegen gekomen die hetzelfde probleem had maar dat is inmiddels ook bij mij opgelost. Alleen nu heb ik WEER een ander probleem met multiplayer, Namelijk als ik een server start, Dan gaat alles gewoon goed. Als die aan het laden is gaat het ook goed. Alleen daarna krijg ik een scherm met (zie bijlage)

post-68337-1232883059.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je sa-mp gedownload van deze site: http://www.sa-mp.com/

Heb je san andreas gemod?

Ik heb Sa-MP van die site gedownload ja. Ik heb wel een mod er in zitten.. Maarja als ik daar over begin dan gaat er zeker weer een slotje op deze topic zonder dat ik geholpen word.. :S

Bewerkt: door RandyvanEssen
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan sa-mp niet spelen met mods.

Je zult gta sa opnieuw moeten installeren net zoals sa-mp.

Als je echt met mods wilt spelen doe je gewoon: 1. je maakt een san andreas map met mods

2. je maakt een san andreas map met sa-mp erin

Het nadeel hiervan is dat je dan direct wat meer gigabite kwijt bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Sa-MP van die site gedownload ja. Ik heb wel een mod er in zitten.. Maarja als ik daar over begin dan gaat er zeker weer een slotje op deze topic zonder dat ik geholpen word.. :S
Gewoon opnieuw proberen dus met een schone GTA:SA installatie, met een v1 exe uiteraard.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...