RandyvanEssen Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo, Sinds een tijdje werkt mijn Multiplayer niet meer van San Andreas. Mijn versie is v0.2.X. Als ik een server start, Dan start het standaard spel San Andreas gewoon. Maar geen multiplayer! Hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Freaksken Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Heb je versie 1.0 van san andreas? Reageren
RandyvanEssen Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Heb je versie 1.0 van san andreas? Nee, 2.0. Maar ik heb dit probleem al opgelost met het lezen van dit forum, Ik was iemand tegen gekomen die hetzelfde probleem had maar dat is inmiddels ook bij mij opgelost. Alleen nu heb ik WEER een ander probleem met multiplayer, Namelijk als ik een server start, Dan gaat alles gewoon goed. Als die aan het laden is gaat het ook goed. Alleen daarna krijg ik een scherm met (zie bijlage) Reageren
Freaksken Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Heb je sa-mp gedownload van deze site: http://www.sa-mp.com/ Heb je san andreas gemod? Bewerkt: 25 januari 2009 door Freaksken Reageren
RandyvanEssen Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Heb je sa-mp gedownload van deze site: http://www.sa-mp.com/Heb je san andreas gemod? Ik heb Sa-MP van die site gedownload ja. Ik heb wel een mod er in zitten.. Maarja als ik daar over begin dan gaat er zeker weer een slotje op deze topic zonder dat ik geholpen word.. :S Bewerkt: 25 januari 2009 door RandyvanEssen Reageren
Freaksken Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Je kan sa-mp niet spelen met mods. Je zult gta sa opnieuw moeten installeren net zoals sa-mp. Als je echt met mods wilt spelen doe je gewoon: 1. je maakt een san andreas map met mods 2. je maakt een san andreas map met sa-mp erin Het nadeel hiervan is dat je dan direct wat meer gigabite kwijt bent. Reageren
Antrex Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Heb je soms GTA SA gedownload, of no-cd crack gebruikt? Bewerkt: 25 januari 2009 door Antrex Reageren
RandyvanEssen Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Heb je soms GTA SA gedownload, of no-cd crack gebruikt? Nope, Gewoon originele cd! Reageren
Azer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb Sa-MP van die site gedownload ja. Ik heb wel een mod er in zitten.. Maarja als ik daar over begin dan gaat er zeker weer een slotje op deze topic zonder dat ik geholpen word.. :SGewoon opnieuw proberen dus met een schone GTA:SA installatie, met een v1 exe uiteraard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.