SpeedFight2 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Bij mij werkt t niet met -userdirectinputik heb een logitech dual action die zou het wel moeten doen volgens de release notes van de patch?? Heb je het wel goed ingevuld? Het is namelijk niet -userdirectinput maar -usedirectinput. Zie je het verschil? @ hierboven: Have fun. sorry mijn fout typo hier maar in de snelkoppeling stond het wel goed -usedirectinput Reageren
SpeedFight2 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Super! Nou kan ik GTA IV spelen met mijn PS2 controller i.c.m. een speciale USB HUB. hmz die controller heb ik hier ook nog liggen altijd bewaard omdat ik m fijner vond dan de logitech dual action. waar haal je die hub vandaan? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) sorry mijn fout typo hier maar in de snelkoppeling stond het wel goed -usedirectinputTja, als die standaard zou moeten worden ondersteund in het spel (volgens R*) denk ik dat je dan toch even contact moet opnemen met de support van R*. >>Hier<< een link naar de support pagina van Rockstar, onderaan zal je een aantal emailadressen vinden. Je email kan je echter niet in het nederlands opstellen, je kan kiezen uit "support in the UK" (Engels), "support in Germany" (Duits) of "support in France" (Frans). Of een andere taal die jou het beste uitkomt. Vraag eventueel iemand uit je omgeving die één van deze talen beheerst (Spaans kan overigens ook). Succes PS Heb je wel een spatie ingevoerd tussen het aanhalingsteken en -usedirectinput? hmz die controller heb ik hier ook nog liggen altijd bewaard omdat ik m fijner vond dan de logitech dual action. waar haal je die hub vandaan?Als je de PS2 controller zo fijn vind raad ik je aan om dezelfde gamepad te halen die ik ook heb. Voor €15 haal je 'm al bij MediaMarkt. Dan moet je wel even een emulator gebruiken, zie hiervoor weer m'n tut (beginpost).Edit: Oh ja, dubbelposten is op dit forum niet toegestaan, je hebt een [bewerk]-knop om je laatste bericht aan te passen. ( Is moderator-gedrag toegestaan als moderator in een ander forum?) Bewerkt: 31 januari 2009 door _KoE_Mzungu Reageren
SpeedFight2 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 sorry mijn fout typo hier maar in de snelkoppeling stond het wel goed -usedirectinputTja, als die standaard zou moeten worden ondersteund in het spel (volgens R*) denk ik dat je dan toch even contact moet opnemen met de support van R*. >>Hier<< een link naar de support pagina van Rockstar, onderaan zal je een aantal emailadressen vinden. Je email kan je echter niet in het nederlands opstellen, je kan kiezen uit "support in the UK" (Engels), "support in Germany" (Duits) of "support in France" (Frans). Of een andere taal die jou het beste uitkomt. Vraag eventueel iemand uit je omgeving die één van deze talen beheerst (Spaans kan overigens ook). Succes PS Heb je wel een spatie ingevoerd tussen het aanhalingsteken en -usedirectinput? hmz die controller heb ik hier ook nog liggen altijd bewaard omdat ik m fijner vond dan de logitech dual action. waar haal je die hub vandaan?Als je de PS2 controller zo fijn vind raad ik je aan om dezelfde gamepad te halen die ik ook heb. Voor €15 haal je 'm al bij MediaMarkt. Dan moet je wel even een emulator gebruiken, zie hiervoor weer m'n tut (beginpost).Edit: Oh ja, dubbelposten is op dit forum niet toegestaan, je hebt een [bewerk]-knop om je laatste bericht aan te passen. ( Is moderator-gedrag toegestaan als moderator in een ander forum?) Ja de spatie staat er ook, op een ander forum lees ik iets over een commandline.txt bestandje waar de -usedirectinput in zou moeten staan? wat bedoel je met dubbelposten, ik heb gewoon de reageer knop gebruikt om jou te antwoorden Reageren
ditmar154 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 jezus wat je allemaal wel neit moet doen om met je gamepand iv te spelen gelukig gebruik ik gewoon me toetsenbord en is dit geen probleem voor mij Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 wat bedoel je met dubbelposten, ik heb gewoon de reageer knop gebruikt om jou te antwoordenLees de regels van dit forum nog maar eens rustig door. jezus wat je allemaal wel neit moet doen om met je gamepand iv te spelen gelukig gebruik ik gewoon me toetsenbord en is dit geen probleem voor mijEn wat heeft dat met Jezus te maken? En daarnaast valt het allemaal wel mee: 1 snelkoppeling en 5 bestanden kopiëren; tuttut wat veel. M'n tut in een notendop. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik kan mijn LaunchGTAIV.exe file niet vinden. Ik zit in Files/Rockstar Games/GTA IV maar dan staat daar alleen: User Music, Videos en die 2e Patch. Kan iemand mij verder helpen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik kan mijn LaunchGTAIV.exe file niet vinden. Ik zit in Files/Rockstar Games/GTA IV maar dan staat daar alleen:User Music, Videos en die 2e Patch. Kan iemand mij verder helpen? Klik, klik of klik. En daarna de tut nog eens goed lezen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Zou je me ook gewoon uitleg kunnen geven? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Zou je me ook gewoon uitleg kunnen geven?Ja, maar zoek eerst de verschillen:Open de installatiemap waarin GTA IV is geïnstalleerd, standaard is dit: Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV Ik zit in Files/Rockstar Games/GTA IVZie je het? Je zit in de verkeerde map. Jij zit waarschijnlijk bij (Mijn) Documenten in de map van GTA IV, dat is niet de installatie map. Er zit een groot verschil tussen "(Mijn) Documenten" en "Program Files". Dus vandaar dat ik je even doorverwees naar een opticien naar keuze. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Ok.. Ik zal ff kijken. Ik ben die file wel eerder tegengekomen. @ Gevonden! Alleen mijn Mousepad van mijn Computer doet het nog steeds niet.( Buiten GTA IV om dan ) Bewerkt: 1 februari 2009 door NickOwnage Reageren
SpeedFight2 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) jezus wat je allemaal wel neit moet doen om met je gamepand iv te spelengelukig gebruik ik gewoon me toetsenbord en is dit geen probleem voor mij nja het viel wel mee mja de uitleg in dit topic klopt voor mij in elk geval niet. de oplossing is idd een txt bestandje maken met de naam commandline dus commandline.txt (txt zie je wel of niet afhankelijk van je mapinstellingen) en in dat bestandje zet je de regel -usedirectinput en dan werkt t gelijk, dus zoveel hoef je niet te doen ;-) wel jammer dat het (volgens mij net als in eerdere gta's maar daar kon je het wel instellen) weer niet mogelijk is om gas te geven en te remmen in de auto met de rechter joystick, dat gaat met de buttons zeeeeeer irri, ze leren het dus nooit bij Rockstar, voorlopig ga ik dus nog geen geld uitgeven aan gta iv, ook al niet vanwege de installatielimiet van slechts 5x. Bewerkt: 1 februari 2009 door SpeedFight2 Reageren
SpeedFight2 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 wat bedoel je met dubbelposten, ik heb gewoon de reageer knop gebruikt om jou te antwoordenLees de regels van dit forum nog maar eens rustig door. jezus wat je allemaal wel neit moet doen om met je gamepand iv te spelen gelukig gebruik ik gewoon me toetsenbord en is dit geen probleem voor mijEn wat heeft dat met Jezus te maken? En daarnaast valt het allemaal wel mee: 1 snelkoppeling en 5 bestanden kopiëren; tuttut wat veel. M'n tut in een notendop. volgens mij gebruik je nu zelf ook de reageer knop, ik zie t verschil niet, overigens is het vrij normaal om op fora de reageer knop te gebruiken en als een forum dat niet wil hebben dan moet men de knop maar weghalen Reageren
HvG Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 'k heb een logitech dual action, die het gewoon zou moeten doen als je die snelkoppeling gemaakt hebt die hierboven beschreven staat. Maar alsik het spel ermee wil spelen zie ik alleen die gare x box controller, en heb geen reactie op de mijne. Wat doe ik verkeerd? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 volgens mij gebruik je nu zelf ook de reageer knop, ik zie t verschil niet, overigens is het vrij normaal om op fora de reageer knop te gebruiken en als een forum dat niet wil hebben dan moet men de knop maar weghalenNee ik gebruik de [Citeer] knoppen en de knop [Plaats reactie], ik plaats geen twee posts van mijzelf na elkaar. Dat doe jij nu al voor de tweede keer. Dus wederom een dubbelpost, dubbelpost is ongewenst gedrag. [meer informatie]'k heb een logitech dual action, die het gewoon zou moeten doen als je die snelkoppeling gemaakt hebt die hierboven beschreven staat. Maar alsik het spel ermee wil spelen zie ik alleen die gare x box controller, en heb geen reactie op de mijne. Wat doe ik verkeerd? Er begint mij nu iets te dagen. .. Voor zowel SpeedFight2 als HvG; het is natuurlijk wel de bedoeling dat je het spel vanaf nu wel start met die snelkoppeling, anders heeft die snelkoppeling totaal geen nut. *tut aangepast* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.